Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Fout melding

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#11

Bericht door Wanderer »

Ik merkte nu dat het laden van de database stopt bij posts van 14/12/2014. Dus ik heb hem opnieuw leeggemaakt en vanaf 1/1/2015 gaan laden. Het lijkt nu goed te gaan, maar hoelang blijft de vraag natuurlijk.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#12

Bericht door Wanderer »

Niet dus. Daar is de foutmelding weer....
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Fout melding

#13

Bericht door mesa57 »

Het probleem zit toch echt bij je provider. Bij de provider instellingen kun je een datum vanaf instellen. Zet die eens op 1-1-2020, maak de tabellen leeg en probeer nog eens. Helpt dat niet zou ik toch echt een andere provider proberen, evt. op proef.

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#14

Bericht door Wanderer »

Ik heb een andere provider geprobeerd (FREE-USENET). Voorlopig werkt het, maar je weet de cruciale vraag is hoelang?

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#15

Bericht door Wanderer »

Hmm... andere provider helpt dus ook niet.... Opnieuw hetzelfde probleem. Nog andere mogelijke oplossingen? Of moet ik Spotnet maar helemaal opnieuw installeren?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Fout melding

#16

Bericht door mesa57 »

Je kunt een portable installatie doen in een andere folder en daar eens mee testen.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Fout melding

#17

Bericht door mesa57 »

Zojuist toch maar even getest. Een volledige database load zonder problemen (bij supernews).

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#18

Bericht door Wanderer »

Ook dat werkt niet. Ik probeer nu Spotnet volledig te verwijderen en opnieuw te installeren

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#19

Bericht door Wanderer »

En heb nog steeds hetzelfde probleem nadat de database volledig is geladen. Heeft iemand nog een idee wat ik er tegen kan doen?

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: Fout melding

#20

Bericht door Wanderer »

Wacht.... zou het kunnen dat Spotnet deze foutmelding ook geeft als er geen nieuwe spots zijn? Ik merkte nu dat hij eerst een foutmelding gaf, maar nadat ik het 15m later nog eens probeerde (en er inmiddels nieuwe spots waren) hij vlekkeloos werkte...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer