Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Mijn probleem is verholpen door Sunny, ze schreven mijn het volgende: Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
We hebben nogmaals uw account gecontroleerd en posting uit gezet en weer aan gezet.
Zou u het nogmaals kunnen proberen?
Dus het probleem met de 440 ligt inderdaad bij de server, mijn gegevens stonden wel goed, maar door dat ze het posten even uit hadden gezet en weer aan kon ik weer zonder meldingen een bedankje plaatsen. Maar goed dat ik dit nu weet, de volgende keer ga ik dus niet als een gek weer van alles verwijderen en opnieuw instaleren......
Ik raad pantahduc ook aan om te vragen of posting even uit en aan gezet kan worden als het probleem bij haar nog niet is opgelost.
Jullie hier wil ik hartelijk bedanken voor alle aandacht en goede service......
Bedankt voor uw aanvraag.
We hebben nogmaals uw account gecontroleerd en posting uit gezet en weer aan gezet.
Zou u het nogmaals kunnen proberen?
Dus het probleem met de 440 ligt inderdaad bij de server, mijn gegevens stonden wel goed, maar door dat ze het posten even uit hadden gezet en weer aan kon ik weer zonder meldingen een bedankje plaatsen. Maar goed dat ik dit nu weet, de volgende keer ga ik dus niet als een gek weer van alles verwijderen en opnieuw instaleren......
Ik raad pantahduc ook aan om te vragen of posting even uit en aan gezet kan worden als het probleem bij haar nog niet is opgelost.
Jullie hier wil ik hartelijk bedanken voor alle aandacht en goede service......
Laatst gewijzigd door Jethea op 18 nov 2015, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
- Reputation: 1
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Je bedoelt waarschijnlijk iemand anders, want ik heb dit probleem nooit gehad.Jethea schreef: Ik raad Jagp ook aan om te vragen of posting even uit en aan gezet kan worden als het probleem bij haar nog niet is opgelost.
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 15 apr 2012, 15:40
- Reputation: 0
- Usenet: eweka
- Internet: Kabel Noord
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Bij mij is het ook opgelost. Het lag aan Tweaknews. Ze hebben het gefixt.
-
- Website Team Leider
- Berichten: 1795
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
- Reputation: 8
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Ziggo
- Locatie: Netherlands
- Gender:
- Leeftijd: 46
- Contacteer:
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 nov 2015, 18:23
- Reputation: 0
- Usenet: sunny
- Internet: kpn
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Hier ook de melding: spotnet 440 posting not allowed
Ben over gegaan van Eweka naar Sunny (1week proef). In mijn week proef alles in orde. Nu na mijn eerste betaling de foutmelding. Bij Eweka nooit geen last met deze melding.
Volgens Sunny ligt het niet aan hun?
Wie kan dit probleem oplossen ?
Ben over gegaan van Eweka naar Sunny (1week proef). In mijn week proef alles in orde. Nu na mijn eerste betaling de foutmelding. Bij Eweka nooit geen last met deze melding.
Volgens Sunny ligt het niet aan hun?
Wie kan dit probleem oplossen ?
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Gewoon even vragen of ze posten bij jou even uit willen zetten en daarna weer aan, dat hebben ze bij mij ook gedaan en dat werkte. Bij mij stond ook alles goed, maar toch had ik die melding, maar door posten even aan en uit te zetten is het weer klaar.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
- Reputation: 0
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Ik heb hetzelfde probleem gekregen nadat Spotnet een update van het programma had gedaan.
Ik heb de combi Ziggo/Sunny. Lijkt me sterk dat het aan mijn verbinding ligt.
Kan alles downloaden maar kan de mensen die hiervoor hun best doen niet bedanken.
Dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb een mailtje naar Sunny gestuurd. Heeft Spotnet iets aan rechten veranderd waardoor dit probleem ineens optreed?
Ik heb de combi Ziggo/Sunny. Lijkt me sterk dat het aan mijn verbinding ligt.
Kan alles downloaden maar kan de mensen die hiervoor hun best doen niet bedanken.
Dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb een mailtje naar Sunny gestuurd. Heeft Spotnet iets aan rechten veranderd waardoor dit probleem ineens optreed?
Laatst gewijzigd door Knopie88 op 25 nov 2015, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Als je naar http://www.Sunnyusenet.com/nl gaat en je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord, kun je op mijn Sunny klikken rechtsboven aan, en daarna op contact.
Dan krijg je een contactformulier, waar je in kan vragen of ze voor jou even "posten" uit en weer aan kunnen zetten in je account en natuurlijk ook waarom je dat wil, en welke foutmelding je krijgt....... schrijf maar dat het bij anderen ook hielp.
Je schreef al dat je een pakket bij Sunny hebt genomen, dus ik neem aan dat je, je hebt geregistreerd, dus dan heb je ook een gebruikersnaam en wachtwoord.
Zo niet dan kun je ook dit emailadres proberen: support@sunnyusenet.com.
Maar ik heb het gedaan via mijn Sunny en het contactformulier....
Dan krijg je een contactformulier, waar je in kan vragen of ze voor jou even "posten" uit en weer aan kunnen zetten in je account en natuurlijk ook waarom je dat wil, en welke foutmelding je krijgt....... schrijf maar dat het bij anderen ook hielp.
Je schreef al dat je een pakket bij Sunny hebt genomen, dus ik neem aan dat je, je hebt geregistreerd, dus dan heb je ook een gebruikersnaam en wachtwoord.
Zo niet dan kun je ook dit emailadres proberen: support@sunnyusenet.com.
Maar ik heb het gedaan via mijn Sunny en het contactformulier....
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
- Reputation: 0
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Mail naar Sunny is verstuurd. Tnx voor de tip.
Ik hoop dat het opgelost wordt hiermee.
Ik heb een linkje naar dit topic erbij gezet.
Ik hoop dat het opgelost wordt hiermee.
Ik heb een linkje naar dit topic erbij gezet.