Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

NZBMagic wat is dat????

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
annetta
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2012, 13:48
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: hetnet

NZBMagic wat is dat????

#1

Bericht door annetta »

Baal een beetje...

Vorige jaar wilden we film gaan downloaden, dus beetje rondgegoogled en uitgekomen bij spotnet omdat dat wel het makkelijkst is als je niet zoveel van computers afweet.
Dus payserver genomen van Sunnyunsenet en zo nu en dan een filmpje gedownload het afgelopen jaar. Ging prima, eerst alles via DVD en later DivX om het op USB stick te zetten.
Wij happy !

Maar nu zie ik steeds meer films met NZBMagic ?
En ik snap niet wat ik moet doen....de downloadknop werkt niet dus je moet die link aanklikken, maar eerst NZBMagic installeren. Dat heb ik gedaan, maar dan ???
ik krijg helemaal niks als ik de code op NZB heb staan en dan op uitvoeren doe gebeurt er niks

wat doe ik fout??
kan iemand mij stap voor stap zeggen hoe het moet?

groet annetta
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: NZBMagic wat is dat????

#2

Bericht door ManiaK »

annetta,
Begin eerst eens met het een en ander te lezen, misschien dat dat het probleem al oplost.
Kijk even naar dit topic, lees de handleiding die er staat. Topic about download NZB-Magic (Windows)
Kom je er niet uit, laat het even weten! Succes ermee! :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Topicstarter
annetta
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2012, 13:48
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: hetnet

Re: NZBMagic wat is dat????

#3

Bericht door annetta »

oh jee wat een boel info, daar moet ik eerst eens goed voor gaan zitten, want ik weet een heleboel termen niet en moet dat dan eerst uitzoeken ...
moet zo weg maar ga daarna aan de gang....
je hoort nog
thx so far !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer