Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#501

Bericht door hjvbft »

Oudere spots na een x-aantal dagen kunnen verwijderd worden met de Spotnet addon Spotnet Database Cleanup.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



pell
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2013, 04:11
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: eweka

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#502

Bericht door pell »

Bij mij werkt Eweka > Spotnet het nog steeds niet. Ik heb verschillende malen spotnet compleet verwijderd em opnieuw weer gedownload en geinstalleerd , maar na ik mijn eweka gegevens heb ingetukt en het progamma begint stopt het volledig na een kleine 19,000 headers te hebben gelezen en bevriest. Heeft iemand een idee hoe dit opt te lossen ? een paar dagen gelden voordat eweka hun systeen "verbeterd"" had werket het prima. Nu doet het niets meer

Rob
Gebruikersavatar

Knopie88
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#503

Bericht door Knopie88 »

Lijkt me geen Eweka probleem, anders zou de combi Eweka/Spotnet hier ook niet werken en dat doet het wel.

Heb je niks anders open staan waarmee al je toegestane connecties naar Eweka bezet raken?

pell
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2013, 04:11
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: eweka

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#504

Bericht door pell »

Ja het is zeker vreemd. Er staan geen verdere connecties open , alleen maar Eweka<Spotnet. Zodra spotnet opstart begint het met nieuwe spots zoeken en stopt na een 20 minuten ditmaal met 17,097 posts, dan doet spotnet geheel niets meer en moet het progamma stoppen met Control/Alt/Delete. Vanochtend wederom hele computer gescanned , spotnet geiest en opnieuw gedownload , maar nog steeds geen enkle verbeterd resultaat. De problemen zijn pas gebonnen nadat eweka een paar dagen gelden een mailtje stuurde met de mededeling da ze eweka verbeterd hadden. Voordien had ik geen enkle probleem en gebruikte het al een aantal jaren

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#505

Bericht door ManiaK »

@pell:
Is het mogelijk om op een andere computer/laptop de database op te halen (dat moet je doen met je Eweka-account) en deze te kopieren en te plaatsen in de spotnetmap op de computer waarop spotnet vastloopt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

pell
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2013, 04:11
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: eweka

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#506

Bericht door pell »

Hello en bedankt voor je advise. Ik heb vandaag spotnet op een laptop gedownload en mret Eweka instellingen wederom geprobeerd spots te downloaden. Het resultaat is nog steeds hetzelfde na zo een 19.000 headers n te lezen doet het niets meer. Ik ben met Eweka>spotnet verbonden via mijn Nieuw Zeelands provider Slingshot en download spotnet dan via Eweka, Heft een paar jaar prima goed gelopen, maar nu de Eweka "verbeteringen"" doet het niets meer.

Mocht je ook geen verder oplossing hebben kan de me dan een andere provider in Nederland aanraden waarmee ik via ssl spotnet kan inlezen.

Bedankt
Rob

Ikkesnaperniksvan
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2013, 20:50
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#507

Bericht door Ikkesnaperniksvan »

Ik heb het zelfde probleem Na ongeveer 19000 spots loopt het program. vast. Ook ik heb de eweka news reader. Ben nu al twee dagen bezig om de boel weer op te starten. Alles een paar maal verwijderd en schoongeveegd met een pragramma Maar niks werkt op het ogenblik. Graag tips. :cry:

pell
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2013, 04:11
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: eweka

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#508

Bericht door pell »

Hello., het is duidelijk een eweka problem, al willne zij dat domweg niet weten, ik heb nu even een 3 maand trial membership op giganews genomen en dat werkt uitstekend met spotnet met hele hoge download snelheden. Als eweka hun zooitje niet snel verbeteren dan kunnen we beter allemaal bij eweka permanent weglopen en overschakelen op giganews. Ik geef eweka nog een paar dagen om hun boel te corrigeren en als dat niet likt stop ik met ze, Groetjes Rob
Gebruikersavatar

iamsolly
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 feb 2011, 17:53
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#509

Bericht door iamsolly »

Ik heb het header-probleem van Eweka ondervangen door een blockaccount te nemen bij Astraweb waarmee ik de headers en berichten ophaal. Kosten 25GB voor US$ 10,00 en daar kun je heel wat headers voor ophalen.
Downloaden doe ik vervolgens met SABnzbd / Eweka en niet met het Spot-net programma. Werkt uitstekend en nog nooit problemen gehad. De wijziging van Eweka heeft dan verder ook geen invloed.
Domme vragen bestaan niet, wel dezelfde

pell
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2013, 04:11
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: eweka

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#510

Bericht door pell »

Ik ben nu Eweka volledig zat. dagenlang heb ik met ene Jeroen van Eweka emails contact gehad en ook met de technische dienst. Ze doen absoluut niet som het probleem op te lossen en heb nu voor mijn recentelijke 180 dagen betaling teruggevraagd. Ben benieuwd of it het ooit terug krijg wnat ik woon in New Zealand. Maar asl ze het niet betalen wil miscchien iemand van juliie in Holland mij helpen mijn 45 euro terug te krijgen, In middels kan ik idereen Giganews aanraden wrkt uitstekedn met Spotnet en ook vele malen sneelr dan met Eweka. Jammer wnat ik heb een lange tijd goed met Eweka gewerkt maar nu is het maar shit.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 sep 2013, 19:32] --

Ik heb zelf een oplossing gevonden die schijnt te werken, dit met geenkele dank aan EWEKA , want die zijn waardeloss en schijnen hun eigen progamma niet te begrijpen.

Het probleem is dat de z.g verbeterde versie van EWEKA niet het Data Progamma bestand van Spotnet update zodat die dan overeen komt met de settings in Eweka zelf. Alle andere providers doen dit dus wel,

Ik ben er achter gekomen om de Spotnet Data Bestanden " Servers"" in Giganews te vergelijken met die Van Eweka, daarna heb ik die in Eweka > Spotnet aangepast zodat ze hetzelde zijn als van Giganews en nu werkt het wel

Ga naar C: Progamma Data>Spotnet> en dan selecteer Servers right click in edit versie en pas het volgende aan:

Servers:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password="LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password=LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
<Server Type="Uploads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password=LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
</Spotnet>
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer