Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie SpeedXS

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

StratosNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2011, 20:13
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#11

Bericht door StratosNL »

Ook ik heb dezelfde ervaring met speedxs.
Echt een super klanten service GEHAD, maar nu waardeloos.
De optie van news2.speedxs.nl werkt iig, en nu maar opzoek naar een andere provider voordat het echt fout gaat daar
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#12

Bericht door Psion »

gelukkig zijn er genoeg alternatieven!
Succes met je keuze in ieder geval
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

Goofert
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2011, 13:13
Reputation: 0
Usenet: speedxs
Internet: speedxs

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#13

Bericht door Goofert »

Ja er zijn al geruime tijd problemen met de speedxs newsserver. Ik heb op 17 maart maar weer eens een e-mail gestuurd, het antwoord : men is er mee bezig. Op het storingsoverzicht op de website van speedxs staat: [Opgelost] News server troubles Laatst bijgewerkt op: 11-03-2010 Een nog onbekende storing zorgt voor een extreme load op onze news-server. Er is reeds een beheerder onderweg.[Opgelost] Webserver SpeedXS DownLaatst bijgewerkt op: 05-03-2010De webserver is weer in de lucht. Er is een noodoplossing getroffen welke nog wel voor performance problemen kan zorgen. Er wordt gewerkt aan een permanente oplossing.
De beheerder lijkt te zijn verdwaalt is op 11-02-2010 !!! op pad gegaan, kennelijk nooit aangekomen.
Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#14

Bericht door Psion »

Hah; " men is ermee bezig "
Hoelang gaat dat bezig zijn nog duren dan?
Ik neem aan dat je als betalende klant ze in gebreke kan stellen?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

duinsel
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2011, 21:06
Reputation: 0
Usenet: SpeedXS
Internet: SpeedXS

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#15

Bericht door duinsel »

Ik kan nu de gewone nieuwsserver op, maar ook alleen als ik geen authenticatie gebruik (geen user/pass, met user/pass een error). Raar...
Misschien heb je er wat aan.

Martijn

Wuppie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2011, 20:01
Reputation: 0
Usenet: Speedxs
Internet: Speedxs

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#16

Bericht door Wuppie »

slapnutcity schreef:
Wuppie schreef:
duinsel schreef: SpeedXS verzorgt ook mijn VOIP en internet toegang
Ook bij mij leveren ze beide en ook mijn domein. Op Usenet na werkt alles goed hier.
Ik heb tot op heden nog geen reactie op mijn e-mail van 15 maart 2011gehad, wel een bevestiging van ontvangst.

Op de site van Speedxs is niets terug te vinden van enige storing o.i.d. Is sinds maart 2010 niet meer bijgewerkt.
De oude vertrouwde support is sinds het overgaan naar CAIW compleet verdwenen. Geen forum en irc meer. Jammer want beiden hadden wat mij betreft een grote toegevoegde waarde.

Ik wacht vandaag nog even een reactie af en ga anders maar bellen.

Gr. W.
Ik denk dat je weinig support vanuit SpeedXS nog hoeft te verwachten. Mijn schoonvader probeert nu al ruim een maand die lui aan de lijn te krijgen. Tot 4 keer toe wordt hem verteld dat hij teruggebeld zal worden, want op het callcenter kunnen ze hem niet verder helpen. Tot op heden is hij niet teruggebeld. Op mail reageren ze ook totaal niet meer. Lijkt een aflopende zaak daar.

Je kunt eventueel nog eens proberen om het via CBizz te spelen en hen te bellen, SpeedXS is een dochteronderneming van hen.
Heb per e-mail contact gehad met CBizz. Netjes en snel een reactie ontvangen.
Per 28 maart 2011 heb ik nieuwe inloggegevens ontvangen en draait weer als vanouds. Nu hopen dat het zo blijft.
Vooralsnog zoek ik geen andere provider. CBizz krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

sabi
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2011, 17:37
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#17

Bericht door sabi »

Als ik jullie was zou ik wegblijven van SpeedXS of de moedermaatschappij.

Ik ben een van de eerste gebruikers van speedxs geweest, echter sinds e.e.a. is verkocht is het berg afwaarts gegaan. Tot op het moment dat de oude beheerders ontslagen zijn was alles perfect. Echter vanaf dat moment is het down hill gegaan.

Ik heb al mijn contacten al geadviseerd om op te zeggen voor het schip echt gezonken is.

Toen ik weg gegaan ben is het forum ook op zwart gegaan

ookalbezet
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2011, 18:17
Reputation: 0
Usenet: SpeedXS
Internet: SpeedXS

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#18

Bericht door ookalbezet »

Aan allen die nog bij SpeedXS zitten. Ik adviseer een andere provider te gaan zoeken.
Het begon half maart met het uitvallen van usenet. Nu ligt de gehele website plat. Ik stuur mijn opzegbrief morgen, om er nog een maand aan vast te zitten en dan bevrijd te mogen worden.
Ik denk dat het ook niet lang zal duren eer SpeedXS in het geheel stopt. Misschien is met het uitvallen van de website het nu al raak.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#19

Bericht door ManiaK »

Naar verluidt gestopt met aanbieden van usenet met ingang van Nov 2013
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie SpeedXS

#20

Bericht door hjvbft »

Met ingang van 1 november 2013 zal SpeedXS stoppen met het aanbieden van Newsgroups/Usenet. Mocht uw newsabonnement nog langer doorlopen, dan zal het restbedrag met u verrekend worden.
bron
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer