Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


TifKag
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Reputation: 0

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#11

Bericht door TifKag »

Toch even een minpuntje voor Gexa

Ik kan geen meerdere categorieen kiezen.

Als ik bijvoorbeeld alle DVD5 en DVD9 in de categorieen films (1) en Series(6) wil zien, kan ik die niet in één filter zetten, maar MOET ik 2 filters aanmaken (Of ze alsnog handmatig samenvoegen tot 1 filter)

Het vreemde is ook dat Gexa bij een zelfgemaakt filter dat prima werkt in SpotNet, in het overzichtsveld maar 1 categorie aangevinkt laat zien, terwijl er toch echt 2 categorieen in het filter staan.

Code: Selecteer alles

  <Filter Name="DVD" Visible="True" Image="\Images\SCatBldDVD.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a3 OR 1a10 OR 6a3 OR 6a10)']]></Filter>
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Topicstarter
VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#12

Bericht door VPCF1 »

TifKag schreef:Toch even een minpuntje voor Gexa

Ik kan geen meerdere categorieen kiezen.
Dit klopt. Iedere cat heeft andere cats. indien je voor cat=1 en cat=2 kiest, weet GEXA niet wat er voor cats bij moeten komen
Als ik bijvoorbeeld alle DVD5 en DVD9 in de categorieen films (1) en Series(6) wil zien, kan ik die niet in één filter zetten, maar MOET ik 2 filters aanmaken (Of ze alsnog handmatig samenvoegen tot 1 filter)

Het vreemde is ook dat Gexa bij een zelfgemaakt filter dat prima werkt in SpotNet, in het overzichtsveld maar 1 categorie aangevinkt laat zien, terwijl er toch echt 2 categorieen in het filter staan.
Klopt. Indien er handmatig meerdere cat zijn geprogrameerd, leest GEXA enkel de eerste uit. De checkboxen worden daarna disabeled.
Ik kan onmogelijk alle cats door elkaar uitlezen. Dit zijn dan 161604 verschillende combinaties.

Lees tevens eventjes de helpfile, hoofdstuk "voordat je begint". Ik geef duidelijk aan om met de standaard filter te beginnen van spotnet 1ax en 6ax is geen standaard filter.

Code: Selecteer alles

  <Filter Name="DVD" Visible="True" Image="\Images\SCatBldDVD.ico"><![CDATA[cats MATCH '(1a3 OR 1a10 OR 6a3 OR 6a10)']]></Filter>

TifKag
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Reputation: 0

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#13

Bericht door TifKag »

Dit is geen kritiek op het programma, maar.......dat is toch wel een redelijk grote tekortkoming. :?
Het gaat alleen om cat 1 en 6, ik kan me geen andere categorieen bedenken waarbij het nodig is

Ik neem aan dat er meer gebruikers zijn die Films en Series samen willen voegen, bv alleen X264 series en films, enz....enz
Gebruikersavatar

Topicstarter
VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#14

Bericht door VPCF1 »

Kritiek is altijd welkom. alleen is het het samenvoegen van meerdere cat programeer technisch bijna niet te doen.
Maak je filter voor cat=1 en voeg er handmatig and cat=6 aan toe.

thailand
Berichten: 107
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:21
Reputation: 0
Usenet: Lightningusenet
Internet: Telenet Fibernet100
Locatie: Antwerpen stad , de rest is parking.........

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#15

Bericht door thailand »

Ik vind het nutteloos als men BV een spot bij SERIES zet en dan nogeens..aktie , avontuur...
Dat maakt volgens mij de boel onoverzichtelijk, maar daar heeft iedereen zijn eigen mening over natuurlijk.

verdar TOP programma .

Ik gebruik Spotgrit veel met GEXA....

Wanderer
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
Reputation: 0

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#16

Bericht door Wanderer »

Prachtige toevoeging op Spotnet!!

Eén klein opmerkinkje en één vraag:
- als je de filter "nieuw" (date > ( [SN:DATE] - 86400 )) zichtbaar maakt geeft hij bij het selecteren een foutmelding: ...... No such column: SN: SNNEW (GEXA versie: 2.04353.24581)
- je schreef eerder dat je makkelijk een favorieten functie zou kunnen toevoegen m.b.v. GEXA. Hoe moet ik dat dan doen?

Voor de rest: geweldig!! Bedankt!

-- [bericht automatisch samengevoegd - 03 dec 2011, 13:25] --

Prachtige toevoeging op Spotnet!!

Eén klein opmerkinkje en één vraag:
- als je de filter "nieuw" (date > ( [SN:DATE] - 86400 )) zichtbaar maakt geeft hij bij het seecteren een foutmelding: ...... No such column: SN: SNNEW (GEXA versie: 2.04353.24581)
- je schreef eerder dat je makkelijk een favorieten functie zou kunnen toevoegen m.b.v. GEXA. Hoe moet ik dat dan doen?

Voor de rest: geweldig!! Bedankt!
Gebruikersavatar

Topicstarter
VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#17

Bericht door VPCF1 »

Volgens mij heeft SN dit verwijderd uit de DB, maar niet uit de filters. het beste kan je de filter hidden zetten.

de favourieten: deze filter is gebaseerd op sender/tag of subject. Deze kan je eenvoudig maken via GEXA
via nieuwe filter, optie tag/sender/subject

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: GEXA voor SpotNet V1.8 - V2.0

#18

Bericht door ManiaK »

Omdat er inmiddels een topic over Gexa is in het ondersteuningsforum Gexa voor Spotnet V2, gaat dit topic op slot. :locked: Vragen en opmerking over Gexa graag in het bovengenoemde topic.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer