Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

VPN Nederland

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
johnnyboy52
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2020, 13:50
Reputation: 0

VPN Nederland

#1

Bericht door johnnyboy52 »

Beste Forum Leden
Ik heb een vraag is het echt nodig om VPN Nederland te installeren voor spotnet ik heb een goede virusscanner er op staan ik betaal al een bedrag per jaar om te kunnen downloaden .
johnnyboy
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: VPN Nederland

#2

Bericht door Harper »

Die VPN is pure spam, net als dat 5 euro usenet gedoe en overbodig. Als je download met SSL is je data-verkeer al versleuteld en kan men niet achterhalen wat je download.
Als je zou willen gaan uploaden is het een ander verhaal, dan is een betrouwbare VPN aan te bevelen. Maar dan zou ik geen VPN Nederland nemen...
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: VPN Nederland

#3

Bericht door Nietes »

5 euro usenet is PRIMA, 5 euro vpn is shit, zit een verschil tussen die twee, zelfde persoon verschillende producten

Topicstarter
johnnyboy52
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2020, 13:50
Reputation: 0

Re: VPN Nederland

#4

Bericht door johnnyboy52 »

Ik gebruik eweka maar ik heb dus vpn nederland niet nodig dan ik download alleen uploaden doe ik niet
Johnnyboy
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer