Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Posts worden verwijderd!

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
FoxySoftware
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2019, 00:49
Reputation: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN

Posts worden verwijderd!

#1

Bericht door FoxySoftware »

Hallo, ik ben FoxySoftware (Foxy25)

ik kreeg een bericht van BenBotX dat ik een virus versprijder was / Spammer, en dat mijn ID op de zwarte lijst staat.
Echter weet ik niet waar dit op slaat?, misschien dat het uploaden te snel ging? ik heb een 500/500 connectie

Het gaat hier om de post: Foxy25 - Windows 10 Pro x86 EN - 1809

Hij is ineens weg?

Wat kan ik hier tegen doen?

Mvg
FoxySoftware (Me7kLw)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Posts worden verwijderd!

#2

Bericht door Harper »

BenBotX is blijkbaar bezig met het waarschuwen voor trojanposts waar spotnet regelmatig door wordt geplaagd. (vooral 's nachts)
Helaas is hij een enkele keer erg slordig en zet zijn bericht bij een verkeerde post.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: Posts worden verwijderd!

#3

Bericht door Nietes »

Spotnet sucks, ga gewoon naar een besloten site zoals newzbin of pirates4all lijkt ook veel meer op het vroegere FTD

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Posts worden verwijderd!

#4

Bericht door UsenetDude »

Nietes schreef: 07 mar 2019, 21:08 Spotnet sucks, ga gewoon naar een besloten site zoals newzbin of pirates4all lijkt ook veel meer op het vroegere FTD
SpotNet werkt goed. Niks mis mee alleen wel clasic gebruiken. En de zeurders om nl subs negeren.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer