Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hulp met Films

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Alyssa
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2013, 17:30
Reputation: 0
Internet: Ziggo

Hulp met Films

#1

Bericht door Alyssa »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: ?
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Spotnet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ?
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op spotnet, ik wou het voornamelijk gebruiken om cd's binnen te halen. Nu wil ik graag films downloaden ( heb ik inmiddels gedaan ) en deze bekijken op mijn panasonic tv. Hierbij heb ik een panasonic sa-bt222 Blueray speler met usb aansluiting. Ik heb een film ( VOB file? ) erop gezet en die herkende die niet. Daarna heb ik een aflevering van <*KNIP> gedownload (AVI file? ) en die speelt hij 2 seconden af. Dan staat het beeld stil en doet ie niks meer. Wie kan mij helpen?
Geef een beschrijving van je probleem: Geen antwoord gegeven
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Geen spotnetvraag, dus verplaatst
- ManiaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Hulp met Films

#2

Bericht door Wheaten »

Alyssa,

Kan je even duidelijkheid geven:
Wie gebruik je waarvoor?of de TV of de BD?

Over het algemeen zijn zowel de TV als BD niet de meest geschikte partner voor DVD rips. Wil je dit wel dan zal je ze moeten branden op DVD, of gebruik maken van een media server. (Plex, XBMC, Jriver,.....) deze streamen de media iig naar een formaat die je TV of BD wel zal ondersteunen.
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Hulp met Films

#3

Bericht door Artifex »

Het zit zo:

Je Bluray speler met usb aansluiting kan gebruikt worden om films die op een usb stick staan af te spelen.Meestal spelen ze wel avi en mkv af, VOB files (dvd) meestal niet.
Ik zou dan wel zien dat je de laatste firmware van het toestel erop zet, kijk daarvoor op de website van de fabrikant, staat meestal bij ondersteuning.
Als hij de avi files niet afspeelt, dan houdt het op.

Als je een smart tv hebt, dan zit er een ingebouwde media player in waar je films mee kan afspelen.Dan zou je je films kunnen streamen naar je tv, wat een betere oplossing is.
De beste optie is een mediaplayer kopen, deze kosten niet veel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer