Pagina 1 van 1

Kan niet meer downloaden met Ziggo

Geplaatst: 31 jan 2015, 13:48
door latco
Sinds pas ben ik in het bezit van een nieuwe PC en laptop met Windows 8.1.
Mijn "oude PC" (XP) werd steeds trager, maar deed het verder uitstekend. Ook kon ik probleemloos op Spotnet downloaden.
Op de beide nieuwe ook Spotnet geïnstalleerd, doet het ook prima totdat ik wil downloaden. Dan krijg ik het bekende schermpje in beeld maar daar blijft het dan bij.
Heb ook al eens de virusscanner en Firewall uitgeschakeld, helaas ook geen resultaat.
Als ik de downloads wil verwijderen krijg ik verscheidene foutmeldingen, waaronder "fout tijdens het starten van SANnzbd: Bekijk de logfile" en "kan externe server niet vinden"
Wie-o-wie kan me hier mee helpen? :thanku:

Re: Kan niet meer downloaden met Ziggo

Geplaatst: 31 jan 2015, 16:54
door Wheaten
gelieve even de support template in vullen, dit voorkomt een hoop vragen. bedankt