Pagina 1 van 1

failed to connect

Geplaatst: 10 jul 2014, 13:47
door lebke
Ik gebruik android om te downloaden, met sunnyusenet. Vorig jaar had ik hetzelfde probleem als nu, daarna een jaar probleemloos.
Vandaag mijn maandelijkse sunny abbo verlengt en nu krijg ik de volgende foutmelding: Als ik met de app NZB Leech+ iets wil gaan downloaden:
Failed to connect to 195.200.85.41 (port 563) after 30000 ms: isConnected failed:ECONNREFUSED (connection refused).

Alle instellingen zijn goed (WW, gebruikersnaam, poortnummer etc.) . Internet werkt goed. Als ik ipv het ips nummer van sunny het news adres gebruik krijg ik dezelfde foutmelding.

Iemand een idee wat er mis is en hoe ik dit probleem op kan lossen?

Re: failed to connect

Geplaatst: 10 jul 2014, 15:09
door Blauwbek
probeer anders eens een andere poort?

Dit zijn de poorten die sunny ondersteunt:
Plain: 119, 80
SSL: 563, 443

Re: failed to connect

Geplaatst: 11 jul 2014, 14:27
door lebke
Helaas lost dit het probleem niet op.

Re: failed to connect

Geplaatst: 12 jul 2014, 16:31
door Blauwbek