Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

✓ ANSWERED Automatisch sluiten van tabs

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ErikBrown
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:22
Reputation: 0

Automatisch sluiten van tabs

#1

Bericht door ErikBrown »

Om te beginnen wil ik de makers van Spotnet hartelijk bedanken voor dit fijne programma. Ik gebruik het al jaren bijna dagelijks en vind het ideaal.

Toch heb ik een vraag over de manier waarop spots getoond worden. Is het mogelijk om tabs voor spots automatisch te sluiten als er een nieuwe wordt geopend? Het openblijven van de spot tabs heeft mijns inziens geen toegevoegde waarde. Ik ga nooit terug naar een oude open tab maar de oude open tabs verkleinen de ruimte op het scherm voor informatie over de spot die je aan het bekijken bent. Dus telkens moet je even alle geopende tabs handmatig verwijderen om weer ruimte op het scherm te creëren. Dit is niet zo veel werk, maar het is overbodig als ten aller tijden maar één spot tab getoond zou worden.

Telkens maar één spot tab laten zien lijkt mij de meest ideale manier. (Het voorkomt het onnodig telkens moeten verwijderen van de tabs) Maar ik kan niet vinden of dit in te stellen is. Is dit in te stellen? Zo niet, dan zou ik graag willen suggereren om dit mogelijk te maken in een nieuwe versie.

BEST ANSWER door mesa57 » 17 mar 2021, 16:39
Nee, dat is momenteel niet mogelijk. Staat nu op de wensenlijst.

GO TO FULL POST ➙
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Automatisch sluiten van tabs

#2

Bericht door mesa57 »

Nee, dat is momenteel niet mogelijk. Staat nu op de wensenlijst.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer