Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet werkt niet.

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Ronald38
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2018, 10:28
Reputation: 0
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Gender:

Spotnet werkt niet.

#1

Bericht door Ronald38 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Kpn
Welke Internet Provider heb je?: Kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kpn
Met welk programma download je?: Spotnet of grabit
Wanneer begon je probleem?: Enige wat ik kan bedenken is dat ik kpn virusprogramma heb geinstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan spotnet openen en zie ook alle nieuwe spots verschijnen. Alleen welke ik ook aanklik de cursor wordt dan een rondje wat gaat laden zegmaar en daar blijft het bij. Hij blijft maar laden. Als ik dan spotnet wegklik met het kruisje komt er te staan:
Fatale fout opgetreden, de objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld. En daaronder volgt nog een hele lap met tekst.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet helemaal verwijderd en opnieuw ge??nstalleerd maar mocht niet baten.
Firewall even uitgezet maar helpt ook niet.
Weet alleen niet precies hoe je de hele database kan verwijderen ( misschien een optie)????
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet werkt niet.

#2

Bericht door Ypsos »

Ronald38 schreef: 28 nov 2018, 10:42 Wanneer begon je probleem?: Enige wat ik kan bedenken is dat ik kpn virusprogramma heb geinstalleerd
KPN Veilig is gewoon de antivirus suite van F-secure waar een KPN sausje overheen gelegd is. F-secure en Spotnet wil nog wel eens botsen!

1.) Probeer eens de instellingen van KPN Veilig aan te passen.
KPN schreef:Ik vermoed dat het hier een beveiligingsding is. KPN Veilig is ingericht om je verbinding te beschermen, het kan zijn dat hij daardoor bepaalde onderdelen van Spotnet blokkeert. Open KPN Veilig en klik op Hulpmiddelen. Je hebt dan aan de linkerkant een knop voor Rechten voor applicaties. Je kunt dan de beveiliging voor Spotnet wat lager zetten.
bevestiging:
Brucht schreef:Ik heb het opgelost door in KPN Veilig bij HULPMIDDELEN => via "App en bestandsbeheer" in het tabblad UITGESLOTEN het item c:\Program Files(x86)\Spotnet.exe op te nemen. Hierna werkt Spotnet weer normaal. Nadeel is wel dat het programma Spotnet.exe niet wordt gescand, maar dat risico lijkt mij niet zo groot.
helpt dit niet?
ga naar stap 2

------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------

2.) Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)
  • Sluit Spotnet
  • Start Spotnet Classic Support Toolkit
  • Klik op Bestand -> Open Spotnet 'user.config' map
    Afbeelding
  • Verwijder de folder(s) "Spotnet.exe_Url_XXXXX...." (*)"
(*) _XXXXX.... combinatie van cijfers en letters
Spotnet zal na een eerst volgende start weer een nieuwe folder aanmaken met daarin een nieuw 'user.config' bestand.

fingers crossed

helpt dit niet?
ga naar stap 3

------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------

3.) Mocht dit niet werken, dan zit waarschijnlijk de fout in .NET Framework 4
even wat meer info nodig in een volgend bericht:
  • Start Spotnet Classic Support Toolkit
    Afbeelding
  • Klik op de knop "Kopieer server info naar klembord" (inclusief systeem info)
  • Plak de informatie in een volgend bericht

Topicstarter
Ronald38
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2018, 10:28
Reputation: 0
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Gender:

Re: Spotnet werkt niet.

#3

Bericht door Ronald38 »

Stap 1 heeft gewerkt!! Thanx!!!!👍👍👍👍👍

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet werkt niet.

#4

Bericht door Ypsos »

Goed te horen dat het gelukt is. :goed:

en thnx voor het terugkoppelen, zullen vast meer KPN/Ziggo Veilig - Spotnet gebruikers zijn met dezelfde issue. ;)

:locked:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer