Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

muziek downloaden

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
daniel1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2016, 21:23
Reputation: 0
Usenet: ziggo
Internet: internet exploder

muziek downloaden

#1

Bericht door daniel1991 »

goedenavond

ik weet niet of ik hier goed zit maar dan hoor ik het graag ik heb nu sinds 1 week spotnet gedownload. had er al meer van gehoord maar nog geen tijd voor gehad om hem te downloaden. nu wou ik hardstyle muziek downloaden( voor mezelf) en hip hip nino (voor een maat van me) maar ik heb misschien wel 100 nummers aangeklikt maar ik totaal heb ik maar 3 a 4 nummers kunnen downloaden en bij de rest gaf die aan van kan nzb niet vinden ik moet die handmatig invoeren of zo heb alle spots al bij gewerkt. hoe kan ik toch hardstyle en nino(hip hop) downloaden zonder problemen????
films gaat goed daar nog weinig problemen mee gehad

ik hoop dat iemand met een oplossing komt

fijne avond en graag hoor ik tips

gr daniel
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: muziek downloaden

#2

Bericht door EindBaas »

Ik zie dat je de usenet server van Ziggo gebruikt, Deze heeft een erg lage retentie.
Open eens een abonnement bij Eweka, Deze hebben een hoge retentie en hiermee kun je zeker weten meer downloaden dan via je ziggo server!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer