Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

kan niet bedanken en traag downloaden

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
arie250713
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2011, 15:45
Reputation: 0

kan niet bedanken en traag downloaden

#1

Bericht door arie250713 »

Hallo,
Een vraag en misschien een tip voor trage downloads.

KAN NIET BEDANKEN
Het lukt me maar niet om een bedankje achter te laten wanneer ik iets ga binnenhalen.
Krijg fout 440. Ik werk met een aantal pc's en laptops. Alleen op mijn eigen pc spotnet 2.0 gehad maar weer terug naar 1.8.5 gegaan maar probleem blijft.
Ik heb drie accounts lopen bij hitnews maar kan daar niets ontdekken of er iets is uitgeschakeld,

Iemand een tdee wat de oorzaak kan zijn.
Alle pc's en laptops hebben windows 7. een aantal uptodate maar ook twee waar ik al bewust meer dan anderhalf jaar geleden de laatste update van binnen heb gehaald en die altijd goed werkten.

TRAGE DOWNLOADSNELHEID
Ik had giga last van trage DL snelheid. kwam niet hoger dan 10 mb.
Normaliter probeer ik van alles maar nu ben ik KATS vergeten mijn modem te resetten.
Na een reset (ZIGGO) had ik gelukkig weer de volledige snelheid.
Reset door stekker er een halve minuut uit te halen was voldoende. Als ie het dan nog niet doet ff met een pinnetje 15 sec gaatje achterop modem ingedrukt houden terwijl ie aanstaat. na 25 min moet het dan weer werken.

SORRY voor het lange verhaal.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: kan niet bedanken en traag downloaden

#2

Bericht door jagp »

Dit bericht staat op de facebookpagina van Hitnews:
We are fighting the amount of spam on the usenet groups. To reduce abuse we have disabled posting privileges for our accounts. Ofcourse you can still post if you want to. Just send us an email with your username and we'll enable posting for you! You can email us at support@support.hitnews.com or contact us through Facebook
Stuur dus even een e-mail naar de supportafdeling van Hitnews en vraag of ze het posten voor jouw account weer kunnen aanzetten.

Topicstarter
arie250713
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2011, 15:45
Reputation: 0

Re: kan niet bedanken en traag downloaden

#3

Bericht door arie250713 »

Hartelijk dank voor deze snelle reactie en tip.
Mijn waardering is groot.

Arie250713

Sylver84
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2016, 16:38
Reputation: 0
Usenet: nog geen
Internet: Ziggo
Leeftijd: 39

Re: kan niet bedanken en traag downloaden

#4

Bericht door Sylver84 »

en je snelheid daar ben ik dan wel weer benieuwd naar, modem resets is namelijk een tijdelijke ficks
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer