Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

hoe tevreden ben je over je usenet provider?

Ik ben héél tevreden en raad deze bij iedereen aan!
63
66%
Ik ben tevreden maar zou deze niet persee willen aanraden.
12
13%
Ik heb geen mening.
8
8%
Ik ben niet tevreden met de snelheid, maar wel met de compleetheid.
2
2%
Ik ben niet tevreden met de compleetheid, maar wel met de snelheid.
8
8%
Ik ben algeheel niet tevreden met mijn (huidige) provider.
2
2%
HAX wat een @$%^%&%@&^! bedrijf! verspilling van mn internetverbinding!
1
1%
 
Totaal aantal stemmen: 96

Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#32

Bericht door Nietes »

Ik zit al jaren bij 5 Euro Usenet en ik zou geen andere meer willen. Pas nog een 2 series van een post van 4 jaar geleden zonder problemen binnen gehaald en ook met andere die al wat ouder zijn geen problemen

roundcubetwo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2020, 08:31
Reputation: 0
Usenet: ATT
Internet: ATT
Gender:

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#33

Bericht door roundcubetwo »

TweakNews. Praktische Usenet-provider met veel abonnementsmogelijkheden.

ruud.niet
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jun 2016, 10:37
Reputation: 3
Usenet: eweka
Internet: kpn
Gender:

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#34

Bericht door ruud.niet »

pfoeh een lastige vraag mensen toch
Ik zit nu bij 5eurousenet en 5eurovpn en heb daar vrij lange contracten lopen zo gauw deze tegen het einde lopen ga ik eens rondkijken.
Maar zoalng ik er nog zit is een overstap een veel te dure grap.
Ik ben een paar keer klant van eweka geweest en vond het elke keer helemaal niet zo geweldig, maar vooral dat gedoe met het verlengen was een drama men liet het gewoon verlopen en dan moest je maar weer betalen voor je verder kon.
Zal voor veel mensen niets uitmaken maar voor iemand die last heeft van een geheugenstoornis is dat best wel een hoop gedoe.
Verder toei ik eigenlijk continue met VPN ik heb een vdsl dual lijn want ik kan geen andere oplossing krijgen anders dan ellende "" ziggo bagger ""
Die mij jarenlang een rampen verbinding heeft gegeven en er letterlijk geen ruk aan deed want het was maar een enkele locatie die er last van had.
En tsja ik was de enige grootverbruiker in de omgeving.
Met vpn is het ook vreselijk lastig want alle vpn servers die ik getest heb, blijken belabberde snelheden te bereiken als je een wat snellere verbinding hebt dan het gemiddelde.
Tsja dat vind ik raar want 210 Mbps is nou niet echt snel te noemen, maar helaas bij gebrek aan keuzes in mijn woon omgeving zit ik vast.
Of vdsl or rampen plan ziggo ... tsja dan blijf ik liever bij het vdsl slome speelgoed dan overstappen naar een 1 GBit kabel die je een modem snelheid geeft waar een 2400 baud modem nog snel bij lijkt. Want dat zijn mijn ervaringen met die bagger maatschappij ze heten toen nog anders. Want ja een nieuwe naam is dan ineens weer een beter bedrijf toch .....
Over het algemeen is de huidige 5eurousenet redelijk snel te noemen, maar helaas je moet er wel als de kippen bij zijn om bepaalde dingen binnen te kunnen slurpen. Want de takedowns lijken steeds sneller een punt te worden, ik zou een bepaalde firma graag een fijne ziekte toewensen waarbij deze hun gehele geheugen kwijtraken.
Maar goed de download snelheden zitten tussen de 8 MB/s tot soms wel 23 Mb/s dus op zich niet zo heel veel op aan te merken, maar dit alleen als ik geen vpn gebruik. Zet ik vpn aan dan word het 2 tot 16 MB/s. nu komen er soms wel eens dagen voor dat ik verbaasd zit te kijken dat de vpn dan ineens wel ruim 20-23 Mb/s kan halen maar deze zijn uiteraard zeldzaam. Ik heb niet kunnen ontdekken of dit bepaalde servers nummers zijn of dergelijke want het is simpelweg veel te variable om er wijs uit te worden de ene keer is nr ... supersnel de volgende keer is die server zo snel als een slak. Nu zou je kunnen zeggen dat ligt aan de belasting maar nee dat kan je namelijk zien. Elke server nummer toont hoe zwaar belast deze is.
Het kan zijn dat deze server nummers misschien roteren om te voorkomen dat klanten steeds dezelfde nummers belasten, maar goed dat is allemaal puur giswerk.

bravethree
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2021, 12:52
Reputation: 0
Usenet: ATT
Internet: ATT

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#35

Bericht door bravethree »

u kunt Usenet niet op dezelfde manier bezoeken als een website. Het is ook geen peer-to-peer-service voor het delen van bestanden zoals de meeste torrent-downloadsites. In plaats daarvan heeft u een nieuwsgroepserviceprovider nodig om toegang te krijgen tot en door Usenet te bladeren.

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#36

Bericht door UsenetDude »

Eweka veel andere usenet providers gehad. Maar bij eweka krijg ik het meest compleet. Was eerst wel anders. En 1 keer per jaar hebben ze een goede deal voor 30 euro ongeveer, voor 1 heel jaar. Dat is geen geld.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch

devijohn321
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2021, 18:32
Reputation: 0
Internet: Airtel

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#37

Bericht door devijohn321 »

It also looks like we both have 30 connections and we haven't bothered each other yet if it turns out that we have to share these 30 between the two of us b2b login verizon wifi

leahvid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2022, 13:15
Reputation: 0
Usenet: ATT
Internet: ATT
Contacteer:

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#38

Bericht door leahvid »

PureVPN is een goede keuze om voor te gaan.

remysoft
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2022, 07:33
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: kpn

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#39

Bericht door remysoft »

het loopt terug er wordt niet meer veel geplaatst ? is het nog wel waard om te betalen
Gebruikersavatar

kappa
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 dec 2011, 10:01
Reputation: 0

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

#40

Bericht door kappa »

vraagje ik heb nu nog sunny die ik best goedkoop heb per jaar maar ik merk vaak dat bij nieuwe dingen zo als films op spotnet dat ik die naar paar dagen al niet meer binnen kan krijgen licht dit aan sunny of aan wat anders ??

want mijn sunny loopt per 10/09/22 af dus dacht vraag het hier even

want mijn eigen ouwe posten kan ik wel gewoon binnen krijgen nog dus snap niet waar het aan licht

wacht antwoord af hier
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer