Pagina 50 van 76

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 09:49
door cortrans
Ik heb bij Ziggo mijn wachtwoord veranderd. Bij SpotNet moet ik dan toch diezelfde gegevens van inloggen intikken???
Vreemd, ik kan bij Ziggo wel inloggen met de nieuwe gegevens, en bij SpotNet blijft hij maar aangeven dat de gegevens niet kloppen........
Tot afgelopen maandag heeft hij de spots nog gewoon bijgewerkt, en daarna ben ik er uit geflikkerd...... :ugeek:
Maar het inlog probleem zit dus bij SpotNet, omdat ik verder wel overal kan inloggen en alles verder wel werkt (op SpotNet na dan)

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 10:08
door mesa57
Niet het paswoord van je account bij Ziggo is van niet belang, maar het paswoord van het email account dat je voor news gebruikt.
Die twee wachtwoorden kunnen verschillend zijn.
Of bedoel je met inloggen bij Ziggo : inloggen op webmail van dat email account ?

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 10:24
door cortrans
Nee, ik bedoel bij "mijn ziggo.nl" . Dit zijn toch de zelfde gegevens? Je email account doet er toch niet toe bij SpotNet, of wel?
Mijn email account bij Ziggo werkt normaal........

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 10:26
door mesa57
Jawel, je geeft het EMAIL account op voor news en het paswoord van dat EMAIL account. En niet het mijn ziggo account.

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 11:20
door cortrans
Dat wachtwoord is het zelfde, en dan zegt hij dus nog steeds dat het niet klopt.........

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 11:55
door cortrans
Ik bij de instellingen in "mijn ziggo" het wachtwoord veranderd van mijn mail account. Op de laptop en telefoon, ook, en hier ontvangt hij weer mail, dus de instellingen zijn ECHT gewijzigd.
Nu pas ik het wachtwoord ook aan bij SpotNet links bovenin bij "Bewerken", dan bij "Provider", daar verander ik het wachtwoord naar het nieuw wachtwoord, en dan.............
Wederom de zelfde melding dat het wachtwoord/inlognaam niet klopt........ Schiet mij maar lek..........

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 11:57
door mesa57
Kun je eens een andere news client proberen zoals xnews of newsleecher (voor de zekerheid) ?

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 11:58
door cortrans
Ik denk dat ik Spotnet maar eens helemaal verwijderd van mijn laptop, en dan opnieuw installeer, mogelijk dat dat helpt?????/

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 11:59
door cortrans
mesa57 schreef: 28 apr 2018, 11:57 Kun je eens een andere news client proberen zoals xnews of newsleecher (voor de zekerheid) ?
Daar heb ik toch geen account??

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5

Geplaatst: 28 apr 2018, 12:00
door mesa57
Verwijderen van spotnet helpt niet.
Newleecher / xnews hoef je geen account voor te hebben. En je gebruikt dezelfde aanmeld gegevens als spotnet.