Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet client

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: Spotnet client

#11

Bericht door Carnifex »

Je hebt inderdaad gelijk, ik zal het aandragen bij de maker van spotweb.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Spotnet client

#12

Bericht door Mickroz »

weer wat geleerd :D
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Spotnet client

#13

Bericht door Thisegzz »

Ik denk dat je veel MediaPortal users blij kunt maken met je programma. Ik zeg: releasen! :)
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

manyakim
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2012, 16:06
Reputation: 0

Re: Spotnet client

#14

Bericht door manyakim »

Ben erg geinterreseerd naar jou oplossing van dit geheel. ben al een tijdje op zoek naar een oplossing om in frontend opdrachten te geven om spots te downloaden. ik zou het enorm waarderen als je dit zou releasen. hoe me aanbevolen, thanks

Topicstarter
peterdv
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:07
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: interconnect

Re: Spotnet client

#15

Bericht door peterdv »

Het werkt op zich goed, soms een hickup bij grote afbeeldingen e.d. omdat de image cache van mediaportal in dezelfde thread als de gui draait. Ik wil als ik tijd heb nog een soort preview functie maken, zodat je alvast kan kijken zonder alles te hoeven downloaden. Als dat erin zit zal ik eens kijken of ik er een installer van kan maken.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet client

#16

Bericht door Ypsos »

Nice, (Respect)

Heb hier altijd veel bewondering voor

manyakim
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2012, 16:06
Reputation: 0

Re: Spotnet client

#17

Bericht door manyakim »

Is dit al ergens te downloaden ?
Ben erg benieuwd hoe dit werkt en geintegreerd is in mediaportal. Alvast bedankt

Topicstarter
peterdv
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:07
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: interconnect

Re: Spotnet client

#18

Bericht door peterdv »

Voor degene die alvast willen testen (de nieuwe downloadfunctie is nog niet klaar) heb ik een test mediaportal extension installer gemaakt, onder de originele naam MySpots:
http://myspotx.googlecode.com/files/MySpots.mpe1

Instructies:
Download het bestand, open het (je moet Mediaportal 1.2.x hebben) en loop de installatie door.
1. Open de Mediaportal configuration en klik op Plugins
2. Klik met de rechtermuisknop op MySpots en klik op Configuration (uiteraard moet de plugin wel op enabled staat)
3. Als het goed is krijg je de vraag of er een database aangemaakt moet worden, klik dan op ja.
4. Vervolgens krijg je een scherm om je newsservers toe te voegen, klik op toevoegen en vul de gegevens in.
5. Klik op Ok en daarna nog een keer op Ok.
6. Als het goed is krijg je de melding dat de configuratie klaar is, die kan je wegklikken en sluit daarna de configuration.
7. Open mediaportal, kies Meer plugins... en dan MySpots
8. De eerste keer moet de database bijgewerkt worden (gebeurd automatisch), rechtsonder zie je voortgang van de download (DL) en het wegschrijven in de database (T). Tijdens het updaten kan je wel de plugin gebruiken als er maar alvast een paar spots in de database staan.
9. Toets naar links om het menu te openen, klik Search, vul een zoekterm in (leeglaten voor alles) en klik op Klaar.
10. Toets naar rechts om het menu te sluiten, je kan nu door spots bladeren.

Alleen (kort) getest op Windows 7 64bit met MP1.2.0 en 1.2.2, maar zou ook op XP, Vista en 32 bit moeten werken.

De afbeeldingen/nzbs (cache) worden opgeslagen in %programdata%\MySpots (subdir imagecache en nzbcache). Die worden nog niet automatisch geleegd, dus het kan geen kwaad om die af en toe op te schonen.

Iemand nog een leuk idee voor een MySpots logo in het Mediaportal menu en de afbeelding aan de linkerkant van de lijst? (zie ook %programdata%\MySpots\img)

manyakim
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2012, 16:06
Reputation: 0

Re: Spotnet client

#19

Bericht door manyakim »

Geweldig !!!!
Ik zal het binnenkort gaan testen.
Enorm bedankt voor het creeren van het plugin.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer