Pagina 1 van 1

Blauwe balk in spotoverzicht.

Geplaatst: 21 jan 2018, 15:19
door bepspotnet
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XSnews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bitdefender
Met welk programma download je?: Sab
Wanneer begon je probleem?: Zo in 1 keer
Geef een beschrijving van je probleem: Als je een spot aanklikt in het overzicht wordt wat je selecteerd blauw geaccentueerd met een balk. Dubbelklik je op de (inmiddels blauw) geworden balk (spot dus) dan opend de spot zich in een nieuw venster.
Als de spot heb bekeken of of gedownload en ik klik dat venster weg, dan is de blauwe balk van de laatst geselecteerde spot lichtgrijs, en niet meer blauw. Het is dus heel moeilijk te zien welke spot ik gebleven was in het overzicht.
Ook al klik je het laatst geopend venster niet weg en je gaat gewoon terug naar het spotoverzicht dan nog is de blauwe kleur weg en is deze grijs geworden. Bijna dezelfde kleur als de rest van de spots.

Wie weet hier een oplossing voor?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Blauwe balk in spotoverzicht.

Geplaatst: 21 jan 2018, 16:00
door Harper
Je gebruikt nog een oude versie van Spotnet (1.8.1)
Gewoon eens updaten naar Spotnet Classic 1.9.0.4 en met een beetje geluk werkt alles weer goed

Re: Blauwe balk in spotoverzicht.

Geplaatst: 21 jan 2018, 19:47
door bepspotnet
Verrektemundo..thanks Harper, de functie is wieder da!