kan niet downloaden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderators: Spotnet Team, SpotWeb Team, SpotLite Team

kan niet downloaden

Berichtdoor fotograaf » 26 feb 2011, 17:15

Ik kan met spotnet niet downloaden als ik wil downloaden geeft ie deze fout aan "see the logfile C:\programfiles\spotnet\SABnzbd.exe.log"" for details als ik dan op oke klik krijg ik fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Heeft iemand dit ook of is hier een oplossing voor.

MVG fotograaf
fotograaf
 
Onderwerp auteur
Berichten: 9
Onderwerpen: 3
Geregistreerd: 26 feb 2011, 17:03
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor Ep Woody » 26 feb 2011, 19:46

En wat staat er in de logfile van SABnzbd?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Avatar gebruiker
Ep Woody
SpotLite Team Leider
SpotLite Team Leider
 
Berichten: 933
Onderwerpen: 21
Geregistreerd: 17 feb 2011, 14:36
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 6 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor fotograaf » 26 feb 2011, 23:12

Kan de file niet vinden staat nergens alleen het exe bestand
fotograaf
 
Onderwerp auteur
Berichten: 9
Onderwerpen: 3
Geregistreerd: 26 feb 2011, 17:03
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor gerstr » 26 feb 2011, 23:45

op wat voor windows draai je spotnet precies en had je SABnzbd voor installatie van spotnet misschien ook al geinstalleerd?
"Probeer altijd eerst je probleem op te zoeken op dit forum met zoek functie:
search.php. Als je echt niets vindt dan nieuw topic aanmaken. Hulpvragen via PB worden zonder verzoek niet beantwoord "
Avatar gebruiker
gerstr
 
Berichten: 2182
Onderwerpen: 18
Geregistreerd: 13 feb 2011, 18:11
Woonplaats: Usenet
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: XsNews
Internet: UPC

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor fotograaf » 27 feb 2011, 05:53

Ik draai op win 7 ultimate en nee had windows net nieuw geïnstalleerd
fotograaf
 
Onderwerp auteur
Berichten: 9
Onderwerpen: 3
Geregistreerd: 26 feb 2011, 17:03
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor gerstr » 28 feb 2011, 08:35

kun je even het volgende checken:
in spotnet even de instellingen van de downloadknop veranderen naar NZB opslaan
dan naar spot gaan die je wilt downloaden en pijltje aanklikken, NZB even ergens opslaan waar je het zo weer terug kunt vinden
dan in je browser het volgende intypen: http://localhost:8090 -> dit zou sabnzbd moeten opstarten
als SABnzbd hiermee niet opent even handmatig op de exe klikken en nogmaals bovenstaande regel
dan op het eerste tabblad je NZB handmatig toevoegen (wijst zichzelf) en kijken wat er gebeurt.

laat je even weten?
"Probeer altijd eerst je probleem op te zoeken op dit forum met zoek functie:
search.php. Als je echt niets vindt dan nieuw topic aanmaken. Hulpvragen via PB worden zonder verzoek niet beantwoord "
Avatar gebruiker
gerstr
 
Berichten: 2182
Onderwerpen: 18
Geregistreerd: 13 feb 2011, 18:11
Woonplaats: Usenet
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: XsNews
Internet: UPC

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor fotograaf » 01 maart 2011, 11:23

als ik het in de browser ingeef krijg ik kan pagina niet weergeven en als ik op het exe bestand klik krijg ik dit weer C:\programfiles\spotnet\SABnzbd.exe.log
fotograaf
 
Onderwerp auteur
Berichten: 9
Onderwerpen: 3
Geregistreerd: 26 feb 2011, 17:03
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor DirtyDutch » 01 maart 2011, 11:25

Er is iets mis met de achterliggende software voor het downloaden. Ik zou gewoon de boel eens helemaal verwijderen:
Gewoon Spotnet verwijderen, en opnieuw installeren. En vergeet de volgende locaties ook niet leeg te gooien:
C:/ProgramData/Spotnet/
C:/Program Files/Spotnet/

Draai je trouwens niks anders op de poort 8090? Of 9090? Want dit zou wel eens een conflict kunnen geven..
Avatar gebruiker
DirtyDutch
 
Berichten: 22
Onderwerpen: 2
Geregistreerd: 16 feb 2011, 19:42
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor fotograaf » 01 maart 2011, 11:46

de poort die geeft is verkeerd op mijn laptop is het namelijk 8080/wizard als ik dat met de hand ingeef(op mijn laptop) doet ie het wel en het exe bestand doet het daar ook.Maar op mijn grote pc doet niets het ook die 8080/wizard niet.
en hoe kan ik zien of er wat op die poort draait.
fotograaf
 
Onderwerp auteur
Berichten: 9
Onderwerpen: 3
Geregistreerd: 26 feb 2011, 17:03
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Re: kan niet downloaden

Berichtdoor fotograaf » 01 maart 2011, 12:04

heb net spotnet verwijderd en opnieuw erop gezet maar maakt geen verschil hij blijft hetzelfde probleem geven.
fotograaf
 
Onderwerp auteur
Berichten: 9
Onderwerpen: 3
Geregistreerd: 26 feb 2011, 17:03
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer

Volgende

Keer terug naar Prullenbak

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

© 2011 - 2014 spot-net.nl
Spot-Net.nl is op geen enkele manier verbonden met FTD, Spotnet, SpotLite, SpotWeb of 1 van de andere programma's besproken op deze site