Pagina 1 van 1

Spotnet haalt geen nieuwe spots meer binnen

Geplaatst: 13 jan 2017, 16:16
door VWeimer
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.244
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik had een nieuwe abonnement afgesloten met Pure Usenet op 26.12.2016. En heb toen Spotnet opgestart.
Geef een beschrijving van je probleem: Toen ik Spotnet opstartte met mijn nieuwe Pure Usenet abonnement werden geen nieuwe Spots meer binnengehaald in de data base. Ik heb toen de oude Spotnet versie verwijderd en de nieuwe versie 2.0 geinstalleerd. Echter worden hier ook geen nieuwe spots in de database binnengehaald. Ik maak al bijna 2 jaar gebruik van Pure Usenet en heb nooit problemen ondervonden. Ondertussen dateren mijn meest recente spots van 208 dagen geleden. Er wordt ook geen foutmelding aangegeven.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet haalt geen nieuwe spots meer binnen

Geplaatst: 14 jan 2017, 11:11
door EindBaas
Voor het opnieuw opbouwen van de Spotnet database ga je naar:

Bewerken => Database... => Spots leegmaken en Reacties leegmaken

Dit werkt voor Spotnet Classic hiermee wordt de database opnieuw binnen gehaald.

Re: Spotnet haalt geen nieuwe spots meer binnen

Geplaatst: 13 dec 2017, 20:48
door Swappie
Helaas werkte dat voor een uurtje in spotnet 2.0.265, maar nu weer "database update mislukt"

Toegevoegd in 1 uur 28 minuten 11 secondes:
Net andere provider gekozen in BEWERKEN-PROVIDER, en alles ging updaten en werkt na klein half uurtje weer normaal