geen nieuwe posts meer sinds gisteravond
Geplaatst: 12 okt 2016, 11:57
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: van windows 10
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: laatste update downloads is van gisteravond 21.59. Toen ik spot lite vanmorgen startte kreeg ik geen nieuwe updates meer
Geef een beschrijving van je probleem: laatste update downloads is van gisteravond 21.59. Toen ik spot lite vanmorgen startte kreeg ik geen nieuwe updates meer
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: headers verwijderd, computer opnieuw opgestart. Spot lite helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: van windows 10
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: laatste update downloads is van gisteravond 21.59. Toen ik spot lite vanmorgen startte kreeg ik geen nieuwe updates meer
Geef een beschrijving van je probleem: laatste update downloads is van gisteravond 21.59. Toen ik spot lite vanmorgen startte kreeg ik geen nieuwe updates meer
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: headers verwijderd, computer opnieuw opgestart. Spot lite helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.