Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#811

Bericht door CtrlAltDel »

De website is weer online en versie 2.0.0.207 is beschikbaar!

Spotnet volledig verwijderd en nog een keer met CCleaner de register-keys weggehaald.
Maar ik blijf het probleem behouden dat Spotnet spontaan crasht.

Update:
Even in de log gekeken en enkele .dll bestanden zouden niet goed zijn.
Via de commandprompt (admin) een "sfc /scannow" gedaan die kon niks vinden. Vervolgens het commando "DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" gedaan en de computer herstart. Spotnet werkt hier weer naar behoren.

Update 2:
Toch was ik iets te vroeg met juichen. De database kon gewoon worden bijgewerkt, maar weer crasht Spotnet.
Het probleem zit hem in mscorlib.ni.dll
Laatst gewijzigd door CtrlAltDel op 06 aug 2016, 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



martindebruin74
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jun 2015, 11:24
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo/upc

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#812

Bericht door martindebruin74 »

Enige probleem wat ik nog steeds ondervind is de DL snelheid. Zit nog steeds tussen 4/5/6mb terwijl ik een 300mb snelheid pakket heb via Ziggo. Eweka zegt geen snelheids problemen te hebben. Ik heb W8.1 als OS.

Topicstarter
spotnet.update
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 apr 2015, 10:50
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#813

Bericht door spotnet.update »

martindebruin74 schreef:Enige probleem wat ik nog steeds ondervind is de DL snelheid. Zit nog steeds tussen 4/5/6mb terwijl ik een 300mb snelheid pakket heb via Ziggo. Eweka zegt geen snelheids problemen te hebben. Ik heb W8.1 als OS.
Dank voor het doorgeven, ik stuur je even een pm!

-- [bericht automatisch samengevoegd - 06 aug 2016, 14:18] --
mesa57 schreef:Verkeerde oplossing. Zo raak je alle instellingen kwijt. De database verwijderen is voldoende
(.dbc en .dbs in c:\programdata\spotnet)
In de nieuwe spotnet versie kan de database nu makkelijk worden verwijderd en opnieuw worden gedownload: Ga linksboven in het menu naar "Bewerken" > "Instellingen" en daar staat ergens tussen: "Databasebestanden opnieuw creëren"

-- [bericht automatisch samengevoegd - 06 aug 2016, 14:22] --
CtrlAltDel schreef:De website is weer online en versie 2.0.0.207 is beschikbaar!

Spotnet volledig verwijderd en nog een keer met CCleaner de register-keys weggehaald.
Maar ik blijf het probleem behouden dat Spotnet spontaan crasht.

Update:
Even in de log gekeken en enkele .dll bestanden zouden niet goed zijn.
Via de commandprompt (admin) een "sfc /scannow" gedaan die kon niks vinden. Vervolgens het commando "DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" gedaan en de computer herstart. Spotnet werkt hier weer naar behoren.

Update 2:
Toch was ik iets te vroeg met juichen. De database kon gewoon worden bijgewerkt, maar weer crasht Spotnet.
Het probleem zit hem in mscorlib.ni.dll
Ok pm verstuurd!

Pavaronnie
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2011, 02:54
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#814

Bericht door Pavaronnie »

@spotnet.update: Kun je svp aangeven wanneer de NZBGet support weer in Spotnet terugkomt?
Die integratie mis ik. Ik wil dat al mijn downloads via NZBGet lopen, zonder dat ik iedere keer een NZB bestand in een default map moet plaatsen. Er zijn meerdere mensen die het graag zo willen doen. Dus hopelijk kun je hier wat meer over zeggen en toelichten waarom het eruit is gehaald een paar versies terug?

Overigens top dat Spotnet2 er is gekomen. Hiervoor ben ik uit pure armoe naar Spotlite gegaan, maar sinds Spotnet2 weer helemaal terug :lol:
Keep up the good work!

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#815

Bericht door CtrlAltDel »

Pavaronnie schreef:@spotnet.update: Kun je svp aangeven wanneer de NZBGet support weer in Spotnet terugkomt?
Die integratie mis ik. Ik wil dat al mijn downloads via NZBGet lopen, zonder dat ik iedere keer een NZB bestand in een default map moet plaatsen. Er zijn meerdere mensen die het graag zo willen doen. Dus hopelijk kun je hier wat meer over zeggen en toelichten waarom het eruit is gehaald een paar versies terug?

Overigens top dat Spotnet2 er is gekomen. Hiervoor ben ik uit pure armoe naar Spotlite gegaan, maar sinds Spotnet2 weer helemaal terug :lol:
Keep up the good work!
Bewerken >> Instellingen >> Geavanceerde download instellingen...
Daar kan jij Spotnet direct koppelen aan NZBGet.

kantjer
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2014, 08:50
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: UPC

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#816

Bericht door kantjer »

Ik heb afgelopen weekend Windows 10 anniversary update geinstalleerd, daarna kon ik SpotNet niet meer starten.

Ik heb SpotNet verwijderd, Spotnet removaltool gedraaid maar zowel SpotNet classic als 2.0.0.207 laten zicht niet installeren.

Ik heb de exe file gestart als admin, de spinner draait een aantal seconden, daarna niets.
Meerdere malen geprobeerd, PC opnieuw opstarten maar geen success.
Iemand een idee hoe dit op te lossen.

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#817

Bericht door CtrlAltDel »

kantjer schreef:Ik heb afgelopen weekend Windows 10 anniversary update geinstalleerd, daarna kon ik SpotNet niet meer starten.

Ik heb SpotNet verwijderd, Spotnet removaltool gedraaid maar zowel SpotNet classic als 2.0.0.207 laten zicht niet installeren.

Ik heb de exe file gestart als admin, de spinner draait een aantal seconden, daarna niets.
Meerdere malen geprobeerd, PC opnieuw opstarten maar geen success.
Iemand een idee hoe dit op te lossen.
Probeer dit eens. Spotnet 2.0.0.207 draait bij mij weer naar behoren. Tevens heb ik de update ook al uitgevoerd hiervoor.
Update:
Even in de log gekeken en enkele .dll bestanden zouden niet goed zijn.
Via de commandprompt (admin) een "sfc /scannow" gedaan die kon niks vinden. Vervolgens het commando "DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" gedaan en de computer herstart. Spotnet werkt hier weer naar behoren.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#818

Bericht door mesa57 »

Windows 10 / 1607 - Spotnet 1.8.6.3 werkt prima (ook de install).

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#819

Bericht door CtrlAltDel »

Ik ken een paar buitenlanders welke Spotnet 2 ook gebruiken. Nu vertelden ze mij dat ze de taal op Engels hebben gezet. maar dat de filters gewoon in het Nederlands blijven staan. Eerder kon je dit ook wijzigen naar het Engels door op het 'label' te drukken. (Switch to filter list 1/switch to filter list 2).

Daan1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2011, 11:06
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#820

Bericht door Daan1976 »

martindebruin74 schreef:Enige probleem wat ik nog steeds ondervind is de DL snelheid. Zit nog steeds tussen 4/5/6mb terwijl ik een 300mb snelheid pakket heb via Ziggo. Eweka zegt geen snelheids problemen te hebben. Ik heb W8.1 als OS.
Hier ook problemen met de downloadsnelheid!
Tevens stijgt met versie 2.0.0.207 de processorbelasting naar 100%.
Met NZBget geen problemen !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer