Pagina 1 van 1

Spotlite 0 resultaten bij veel categorien, -1 resultaten New

Geplaatst: 20 feb 2015, 22:55
door Nico-de-Pico
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Jazztel
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: Sabnzbd+
Wanneer begon je probleem?: Spontaan. Ene dag geen probleem. Enkele dagen later ineens wel.
Geef een beschrijving van je probleem: Spotlite geeft voor de meeste categorien 0 resultaten. Bij de categorie New staat -1 resutaten. De overige categorien (als wvm, wvm-hd, AAC etc.) geven wel resultaten, maar veel minder dan ik voor mijn gevoel vroeger te zien kreeg.

Enkele dagen geleden gaf hij spontaan bij New iets van 7165 resultaten, maar liet er niet eentje zien. Momenteel geeft hij weer -1 resultaten bij New.

Nog iets raars. Bij Wmv staat o.a. de laatste Hobbit film. Als ik zoek op Hobbit vindt hij echter niets. Maar als ik binnen de categorie Wmv zoek op Hobbit vindt hij wel die Hobbit film.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: - Heb de database verwijderd en opnieuw opgehaald.
- Heb spotlite.conf verwijderd, het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
- Heb mijn inloggegevens bij Sunny opnieuw ingevuld.

Weet niet wat bij de volgende vraag wordt bedoeld met een 'schone installatie' dus vul ik maar nee in.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotlite 0 resultaten bij veel categorien, -1 resultaten

Geplaatst: 21 feb 2015, 23:53
door Ypsos
Nico-de-Pico, Lijkt erop dat de SpotLite database niet goed wordt weggeschreven.
Controleer eens de schijfbevoegdheden http://www.appletips.nl/os-x-schijfbevo ... problemen/
Hulprogramma’s/Schijfhulpprogramma
Linker scherm de HD selecteren waar MAC OS X op draait, klik op de button Herstel schijfbevoegdheden
Afbeelding


Als dit klaar is start je SpotLite, ga naar Opties >> Headers verwijderen en opnieuw downloaden

klik JA
Afbeelding

Re: Spotlite 0 resultaten bij veel categorien, -1 resultaten

Geplaatst: 28 feb 2015, 14:16
door Nico-de-Pico
Bedankt voor de reactie Ypsos. Excuus voor de late reactie, ben even met heel andere dingen bezig geweest.

Heb gedaan wat je voorgesteld hebt, maar er lijkt niets te zijn veranderd.

Hoe krijg ik Spotlite verwijderd alsof het nooit op mijn mac heeft gestaan? Gewoon de spotlite map onder bibliotheek/application support in zijn geheel verwijderen en dan het spotlite ikoon in de prullenbak flikkeren? Misschien helpt het als ik eens helemaal opnieuw begin.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 feb 2015, 14:41] --

Ok, dat hielp dus. Heb de Spotlite map onder user /bibliotheek/application support weggegooid, onder programma's spotlite weggegooid, spotlite uit het Dock weggegooid en de prullenbak geleegd. Daarna Spotlite opnieuw geinstalleerd en alles lijkt weer als vanouds te draaien.

Ik neem aan dat het een combinatie was van bevoegdheden herstellen en alles weggooien en opnieuw installeren.

Re: Spotlite 0 resultaten bij veel categorien, -1 resultaten

Geplaatst: 01 mar 2015, 22:57
door Ypsos
Nico-de-Pico schreef:Excuus voor de late reactie, ben even met heel andere dingen bezig geweest.
Het "gewone" leven gaat voor.
Goed te horen dat het gelukt is :goed:
Nico-de-Pico schreef:Ik neem aan dat het een combinatie was van bevoegdheden herstellen en alles weggooien en opnieuw installeren.
Als je MAC OS X al een tijd in gebruik hebt, kan het controleren van de schijfbevoegdheden geen kwaad.

Je hebt dus een "schone" Spotlite installatie uitgevoerd, voor de mensen die meelezen:
OS X algemeen (verwijderen van apps)

SpotLite.app verwijderen plus:
/Gebruikers/<JOUW NAAM>/Bibliotheek/Application Support/SpotLite/SpotLite <-- deze mappen verwijderen, zie: SpotLite en MAC OS X [tutorial]
afbeelding-5