Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: snel.nl
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Week geleden toen ik weer via snelnl had besteld
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet starte heel langzaam op,duurde lang voor dat de spots binnen waren.Hiervoor geen problemen gehad.
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 jan 2014, 15:42] --
Wil dit er nog even bijzetten.
Ik heb al spotnet eraf gehaald opnieuw erop gezet. Toen duurde het een hele avond, en vervolgens had ik geen spots staan. Vandaag heb ik de 1.7.6 erop gezet. Hielp ook niet .En nu staat de 1.8 erop. deze draait nu ook al een tijdje. Ik had 980.043 spots. Die werden opgeslagen .Daarna werd er verbinding gezocht.En nu is hij de reacties aan het ophalen.
Hij heeft het altijd gedaan, tot ik opnieuw abonnement snelNl bestelde. Maar het Speciale Software SnelNL van snelNL zelf heb ik geen probleem en kan ik gewoon downloaden. Daar staat ook spotnzb .