[Opgelost] krijg geen nieuwe spots binnen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderators: Spotnet Team, Supporters

Forumregels
LEES: Forum Regels Denk eventueel aan tags (Vraag, Probleem, Bug)!

krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor Johan72 » 03 sep 2013, 18:36

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: TweakNews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32
Met welk programma download je?: Newsleecher 5.0 Final
Wanneer begon je probleem?: maandag 02 september
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg geen nieuwe spots binnen. Als ik bijwerken klik zie ik heel even de progress indicator lopen. Die verdwijnt ik zie dan weer de lijst met spots, maar geen nieuwe regels. Ik krijg geen (fout)meldingen!
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: 1)Server instellingen gewist, nieuwe database aangemaakt.
geen oplossing.
2)Spotnet netjes gedeinstalleerd, pc herstart, schone installatie. Ook geen oplossing.
3)Over schone installatie de configuratiebestanden van oude installatie heen gekopieerd. Ook geen oplossing.
4)Port 119 veranderd naar 563. Geen resultaat.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
 <Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
 <Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="4" />
 <Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="" Password="==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
 </Spotnet>


Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 03 sep 2013, 18:39] --

Middels Binsearch een NZB gemaakt en download via NewsLeecher binnengehaald.
In Newsleecher heb ik dezelfde usenet server settings staan.
Laatst bijgewerkt door Johan72 op 04 sep 2013, 20:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Johan72
 
Onderwerp auteur
Berichten: 5
Onderwerpen: 1
Geregistreerd: 03 sep 2013, 18:30
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 1 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: TweakNews
Internet: Ziggo

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor chico444 » 03 sep 2013, 18:56

Ik heb hetzelfde probleem, ook met Ziggo en Tweaknews, alleen windows 7 . ben benieuwd naar de reacties.
chico444
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 03 sep 2013, 18:48
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor Buurman667 » 03 sep 2013, 19:47

Bij mij maakt hij ook geen verbinding zie de balk bij opstarten heel even ga verversen zelfde. Kan ook niks openen krijg melding 430 no such article heb eweka. Kan wel downloaden, meer mensen dit probleem
Buurman667
 
Berichten: 6
Onderwerpen: 1
Geregistreerd: 10 maart 2011, 23:55
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: easyusenet
Internet: upc

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor Flupke01 » 03 sep 2013, 20:26

Hier exact zelfde verhaal als TS. Zelfde provider (maar dan via UPC), zelfde stappen ondernomen. Probleem had ik gisteravond voor het eerst, alle genomen stappen hielpen niet. Vanochtend weer geprobeerd, toen werd de database wel weer helemaal (opnieuw) binnengehaald, duurde wel bijzonder lang. Sinds vanmiddag echter weer terug bij af... Downloaden lukt overigens wel gewoon, alleen geen nieuwe spots.
Met spotlite en spotweb zelfde verhaal... Niet heel verrassend.
Flupke01
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 09 jul 2011, 23:04
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: easyusenet
Internet: Tele2

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor Johan72 » 04 sep 2013, 05:06

Zojuist nog eens spotnet gestart, haalt nu wel nieuwe spots binnen.
Oorzaak lag dus vermoedelijk bij de script host.
Johan72
 
Onderwerp auteur
Berichten: 5
Onderwerpen: 1
Geregistreerd: 03 sep 2013, 18:30
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 1 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: TweakNews
Internet: Ziggo

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor Flupke01 » 04 sep 2013, 08:29

Ja, hier lukt het momenteel ook weer, net als gisterochtend. Hopelijk blijft het ook zo.
Wat is trouwens de script host?
Flupke01
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 09 jul 2011, 23:04
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: easyusenet
Internet: Tele2

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor beukje » 04 sep 2013, 09:29

Bij mij lukt het nog steeds niet, sinds gisteravond word er niets meer vernieuwd op spotnet :? Heb spotnet eraf gegooid en opnieuw gedownload maar niets helpt ! Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt !!
beukje
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 sep 2013, 09:07
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: ewake
Internet: ziggo

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor GerritPD » 04 sep 2013, 10:30

Ik heb de file ( in mijn geval van eweka ) newsreader.eweka.nl.dbs verplaatst en Spotnet weer gestart en nu werkt het weer. ( dus een schone database weer nu )
Ik draai W8 en de files staan bij andere versies weer in een ander Dir
Bij mij staan ze in C:\ProgramData\Spotnet

Succes voor diegene die ook niet kunnen updaten.

Gr.

De volgende gebruiker(s) bedanken GerritPD voor dit bericht:
Mustang5.0
GerritPD
 
Berichten: 3
Onderwerpen: 2
Geregistreerd: 13 mei 2012, 18:43
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 1 keer
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor nathaliev » 04 sep 2013, 12:19

dank voor de tip GerritPD!
nathaliev
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 sep 2013, 11:00
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: eweka
Internet: upc

Re: krijg geen nieuwe spots binnen

Berichtdoor Buurman667 » 04 sep 2013, 16:51

Heb ook de database verwijderd en werkt nu ook weer dus thnx alleen zie ik geen commentaar meer staan krijg de melding 430 no such article 430 moet ik soms nog iets aanpassen :( :?: Alles werkt weer alleen krijg bovenaan te zien dat de black en white list is verouderd?
Laatst bijgewerkt door Buurman667 op 11 sep 2013, 19:55, in totaal 2 keer bewerkt.
Buurman667
 
Berichten: 6
Onderwerpen: 1
Geregistreerd: 10 maart 2011, 23:55
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: easyusenet
Internet: upc

Volgende

Keer terug naar Spotnet - Vragen & Problemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

© 2011 - 2014 spot-net.nl
Spot-Net.nl is op geen enkele manier verbonden met FTD, Spotnet, SpotLite, SpotWeb of 1 van de andere programma's besproken op deze site