Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Vorige Spotlite op mijn pc. ???

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotlite.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
dondersteen7
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 mar 2011, 21:00
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: kpn
Locatie: In het mooie overijssel.
Gender:
Leeftijd: 60

Vorige Spotlite op mijn pc. ???

#1

Bericht door dondersteen7 »

Ik heb sinds 2 dagen mijn pc weer terug nadat die totaal is opgeschoond, nu ben ik er hier een tijdje niet geweest maar wil graag weer de Spotlite op mijn pc zetten die ik er ook op had staan daar zaten een stuk of 5 download knoppen bij in en een gewone witte achtergrond , maar ik ben blijkbaar blond / grijs en tevens erg vergeet achtig , want weet niet meer hoe ik dat voor elkaar krijg en wat ik daar voor nodig heb , ik kan wel via de gewone weg hier Spotlite er op zetten maar die is dan heel anders dan eerst en is met blauwe achter grond en zonder de download knoppen.

dus wie o wie helpt mij uit de brand. :oops:
dondersteen7


EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

AfbeeldingAfbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Vorige Spotlite op mijn pc. ???

#2

Bericht door hjvbft »

Mogelijk bedoel je Basis en NZB Knoppen v2.
Zie ook de overige SpotLite Styles

Download en pak de zip uit. Door het klikken op het spotskin bestand word SpotLite gestart met deze skin.
Als dat niet gebeurt het spotskin bestand openen met SpotLite-skininstaller.exe (staat in dezelfde map als SpotLite).
Bevestig daarna de installatie van de skin.

Wisselen tussen de geïnstalleerde SpotLite styles kan in SpotLite via Opties, Gebruikersinterface.
Gebruikersavatar

Topicstarter
dondersteen7
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 mar 2011, 21:00
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: kpn
Locatie: In het mooie overijssel.
Gender:
Leeftijd: 60

Re: Vorige Spotlite op mijn pc. ???

#3

Bericht door dondersteen7 »

Dank je, hjvbft ik ga er eens mee bezig , ik heb het ooit vaker gedaan maar is al lang geleden en kan het niet onthouden. :)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 aug 2013, 14:48] --

Het is me gelukt vraag me niet hoe maar heb het weer zoals het was geweest, super bedankt. :) (Y)
dondersteen7


EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer