Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

NordicAlbino
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2011, 11:32
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Locatie: Norway / Belgium
Leeftijd: 74

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#11

Bericht door NordicAlbino »

Nadat ik mijn klacht bij Eweka had voorgelegd, heb ik exact hetzelfde antwoord als deze hierboven ontvangen...
Ik wens niemand met een beschuldigende vinger aan te wijzen, feit is wel dat het probleem blijft bestaan en dat stemt mij misnoegd!
Wanneer ik het probleem vanuit een logische hoek bekijk, en daarbij er enige deductie op loslaat, acht ik persoonlijk dat de kans zeer groot is dat de fout wel degelijk schuilt in het programma Spotnet/SpotLite zelf. Maar daarmee is de zaak niet opgelost, natuurlijk...
Gudene Må Være Gale...
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#12

Bericht door ManiaK »

Het is duidelijk dat het probleem van Spotnet, maar dan wel in combinatie met Eweka, NordicAlbino. Mensen met andere providers hebben dit probleem namelijk niet. Lees als je tijd hebt anders nog even dit topic door, daar staat meer inhoudelijke informatie. En dan vanaf bladzijde 7...viewtopic.php?f=3&t=4780&start=60#p42755
:thanks:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Roelieindo
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2012, 12:34
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Alice

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#13

Bericht door Roelieindo »

Beste Allen,

Totopheden heb ik dit probleem al een geruime tijd , van alles en nog wat gedaan, ik kan wel reacties plaatsen maar die verdwijnen allen,helaas.

Is er al iemand die totopheden met Eweka wel gelukt is, gaarne bericht hoe en wat,

Groetjes, Roelie.. :D :D

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#14

Bericht door ManiaK »

Roelie,
Even snel uit mijn hoofd....;)
Mogelijke oplossingen:
Een oudere versie van spotnet proberen.
Een andere uploadserver gebruiken ipv Eweka,
Een account nemen bij een andere payserver.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Roelieindo
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2012, 12:34
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Alice

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#15

Bericht door Roelieindo »

Oudere nieuwe versies alles gedaan, vreemd is andere gebruikers kunnen mijn reacties wel lezen, op spotnet !
Welke uploadserver dan ?

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#16

Bericht door ManiaK »

Als je internetprovider deze mogelijkheid aanbiedt, dan kun je deze instellen als uploadserver.
Geen idee of Alice dat ondersteunt... ;)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Roelieindo
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2012, 12:34
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Alice

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#17

Bericht door Roelieindo »

Wacht wel op een nieuwe versie van Spotnet,indien dat ook niet lukt dan maar gewoon kijken e.d,Hopend dat iemand wel die Eweka hanteert hier op reageert.....

Vanafheden dan maar berichten verzenden via spotlight..........en op Spotnet ja kan ik wel de reakties lezen !!
Gebruikersavatar

NordicAlbino
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2011, 11:32
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Locatie: Norway / Belgium
Leeftijd: 74

Eweka: Eigen reacties verdwijnen -- Mogelijke oplossing!

#18

Bericht door NordicAlbino »

Na meerdere maanden met steeds hetzelfde probleem van de almaar verdwijnende eigen reacties geconfronteerd te zijn geweest, en na het eindeloze tevergeefs zoeken en bevragen naar oplossingen en steun, denk ik eindelijk een mogelijk werkende oplossing te hebben gevonden! Nou ja, dat hoop ik toch tenminste...
Aangezien er nog veel andere gebruikers zijn met dit probleem, had ik graag hun feedback gekregen desbetreffende.

OPLOSSING (Onder voorbehoud):
Nadat ik nóg maar eens, voor de zoveelste maal, probeerde een eigen reactie in te geven op een post (in Spotnet), in de hoop dat het probleem ondertussen al zou zijn opgelost, kreeg ik ineens de ingeving om, na het intypen van mijn reactie onderaan, enkele malen op de dubbele blauwe pijlen (refresh) te klikken.
Toen ik vervolgens de post sloot en opnieuw opende, was mijn ingevoerde reactie tot mijn grote vreugde nog steeds zichtbaar. Ook na het afsluiten en het opnieuw openen van Spotnet, en daarna de desbetreffende spot te hebben opgeroepen, stond daar nog steeds mijn reactie volop te schitteren!
Toen ik vervolgens ook nog eens SpotLite opende en dezelfde post controleerde, was ook daar mijn reactie te zien! YES!

BEDENKING:
Mag ik daaruit besluiten dat het probleem zich NIET stelt bij Eweka zelf, maar wél softwarematig te zoeken is binnen het Spotnet/SpotLite-programma, meer bepaald bij het 'flushen van de (invoer)buffer(s)'? Dat er bv. een 'submit' commando mankeert op de juiste plaats?
Aan de ontwikkelaars: Misschien een punt om er eens wat dieper onderzoek aan te besteden, misschien? (...)
Samengevoegd met centraal topic
- MariaK
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 maart 2012, 11:35] --

Tot mijn eigen grote spijt moet ik deze keer mededelen dat 'MIJN OPLOSSING', zoals ik hierboven schreef, vandaag volledig de mist zijn ingegaan. Ik kan ze niet meer reproduceren... :(

Met behulp van feedback van anderen, heb ik tevens gemerkt dat niet alleen MIJN reacties verdwijnen, maar ook krijg ik maar een (zeer) beperkt deel te zien van alle reacties die op mijn posts worden gegeven. En dat vind ik nog veel erger, eigenlijk! Zo kan ik nooit op vragen op opmerkingen antwoorden die mij worden gesteld...

Is er dan echt niemand die de vinger op de wond kan leggen er er iets kan aan (laten) doen?
Gudene Må Være Gale...

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

#19

Bericht door ManiaK »

Dank je wel voor het delen van je bevindingen, NordicAlbino.

Wellicht geheel ten overvloede:
Aan de ontwikkelaars: Misschien een punt om er eens wat dieper onderzoek aan te besteden, misschien? (...)
De ontwikkelaar van Spotnet (Drazix) is niet op dit forum aanwezig. Spotnet en dit forum staan los van elkaar. De maker van Spotnet heeft een topic op Tweakers.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer