Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: TweakNews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Kes
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 mar 2011, 20:16
Reputation: 0

Re: time out problemen

#41

Bericht door Kes »

everwanteddaddy schreef:
  • Windows versie: windows 7
    Usenet Provider: tweaknews
    Wanneer ontstond het probleem? na installatie
    Spotnet versie: nieuwste
    Waar download je mee: newsleecher
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee
    Wat is het probleem? er treden telkens time outs op ; opnieuw starten helpt niet
Ik heb exact hetzelfde probleem (Alle info hetzelfde, behalve "waar download je mee:". Ik gebruik NewsBin Pro).

Edit:
Na wat rond gescharreld te hebben op het forum, kwam ik een tip tegen om de Nieuwsgroepen NIET te laten checken door je virusscanner ( viewtopic.php?f=6&t=781 ).
Laat dit nou fantastisch helpen tegen timeouts :D
Eerst kreeg ik helemaal NIKS binnen via textnews.news.cambrium.nl (die gebruik ik voor de headers), maar nu gaat hij als een speer.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Skippie
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:23
Reputation: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#42

Bericht door Skippie »

blijf met hetzelfde probleem zitten. Kan ook geen reacties plaatsen. Denk dat het probleem bij Tweaknews zit. Heb ze een mail gestuurd. Toch bedankt voor de hulp. Ik laat nog weten wat Tweaknews hierover zegt...
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Reputation: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 29

Re: Kan geen posts plaatsen

#43

Bericht door rc_enzo »

Ik werk met ESET NOD32 Antivirus. Ook na opnieuw installeren van Spotnet werkt het nog niet.
Afbeelding Proud to be a spotter. :D

ginie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 feb 2011, 13:13
Reputation: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#44

Bericht door ginie »

"blijf met hetzelfde probleem zitten. Kan ook geen reacties plaatsen. Denk dat het probleem bij Tweaknews zit. Heb ze een mail gestuurd. Toch bedankt voor de hulp. Ik laat nog weten wat Tweaknews hierover zegt...
elhombre "
Ik heb dus ook nog steeds hetzelfde probleem, eerst werkte het allemaal prima maar sinds een paar dagen heb ik hetzelfde probleem als jij....EN ik zit ook bij Tweaknews. voor de rest werkt alles perfect
Je gaat ze een mail sturen zei je?
Wat zet je daar in?? Dan ga IK het ook doen ! Dus laat ff weten???

gerstr

Re: Kan geen posts plaatsen

#45

Bericht door gerstr »

laat even weten wat tweaknews meldt hierover

ginie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 feb 2011, 13:13
Reputation: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#46

Bericht door ginie »

Ik heb een mail gestuurd dat ik problemen heb met uploaden van reacties met Spotnet...

Antwoord: Wij staan uploaden toe, echter kunnen wij geen hulp bieden met spotnet.

dus tja...
Gebruikersavatar

racebeertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2011, 17:23
Reputation: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#47

Bericht door racebeertje »

Zelfde probleem hier met Tweak, heb ook al meerdere Tweak-users gehoord met zelfde probleem
Muziek is de mooiste uitvinding die de mens ooit heeft gedaan...Afbeelding
Gebruikersavatar

Skippie
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:23
Reputation: 0

Re: Kan geen posts plaatsen

#48

Bericht door Skippie »

ginie schreef:
"blijf met hetzelfde probleem zitten. Kan ook geen reacties plaatsen. Denk dat het probleem bij Tweaknews zit. Heb ze een mail gestuurd. Toch bedankt voor de hulp. Ik laat nog weten wat Tweaknews hierover zegt...
elhombre "
Ik heb dus ook nog steeds hetzelfde probleem, eerst werkte het allemaal prima maar sinds een paar dagen heb ik hetzelfde probleem als jij....EN ik zit ook bij Tweaknews. voor de rest werkt alles perfect
Je gaat ze een mail sturen zei je?
Wat zet je daar in?? Dan ga IK het ook doen ! Dus laat ff weten???
Ik heb gewoon een support mail gestuurd naar tweaknews met de vragen waarom het laden van de reacties zo lang duurt, hoe het zit met de retentie (ik heb hier standaard met spotnet maar iets van 3 maanden....ipv 300+) en waarom ik geen reacties kan plaatsen.
Hierop heb ik een tickernummer teruggekregen, en een mail waarin staat dat ze binnen 5 werkdagen op mijn vragen reageren.
Afwachten duss....

ginie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 feb 2011, 13:13
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#49

Bericht door ginie »

door racebeertje » 50 minuten geleden

Zelfde probleem hier met Tweak, heb ook al meerdere Tweak-users gehoord met zelfde probleem
Nou, lekker dan, ik ben dan bang dat het aan Tweak ligt. Moeten ze dan maar snel iets aan doen, anders raken ze MIJ en anderen mooi kwijt....

GummieBear
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 feb 2011, 14:21
Reputation: 0

Kan niets meer plaatsen...

#50

Bericht door GummieBear »

  • Windows versie: 7 Ultimate
    Usenet Provider: ziggo
    Wanneer ontstond het probleem? 4 dagen geleden
    Spotnet versie: 1.5
    Waar download je mee: Tweak
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee
    Wat is het probleem? Beste mensen.


    Na eerst normaal te kunnen aanmelden op spotnet,kan ik nu niets meer!

    Ik krijg voor een nieuwe aanmelding steeds dezelfde fout melding nl.:

    Details: Fout tijdens het uploaden:Kan geen verbinding maken met de server:er is een time-out opgetrden.


    Dit is me nu al 16 x op verschillende tijdstippen en verschillende dagen gebeurd.

    Zoals julle wel weten,doe ik dit graag,maar dit is mij ook te veel van het goede zo.

    Mijn vraag is hoe kan dit en hoe los ik dit op?

    Als dit zo blijft probeer ik het niet eerder weer als er een update voor het progje is geweest.

    Hopende op goeie en duidelijke feedback van jullie mede gebruikers...

    GreetZZZ Gummie ;0)
Laatst gewijzigd door GummieBear op 04 mar 2011, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer