- Windows versie: Windows 7 professional 32bit
Usenet Provider: Eweka
Internet Provider: Tele2
Wanneer ontstond het probleem? Bij me zelf
Spotnet versie: 1.7
Met welk programma download je: de interne SABnzbd in spotnet
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? ja
Wat is het probleem? bestanden worden niet meer gedownload en krijg foutmeldingen tijdens het openen en het downloaden van een bestand
mijn probleem is eigenlijk een fout van mij zelf,
Tijdens het aanpassen van de Spotnet.exe.config file heb ik per ongeluk het openen met naar wordpad verandert
dus elke keer als ik dubbel erop klik word hij met word geopend.
nu probeer ik het weer terug te veranderen maar op google kan ik eigenlijk niets vinden of gebruik de verkeerde zoek termen.
Overige info:
Tijdens het opstarten krijg ik deze melding
Errors occurred :
See the logfile 'C:\program files\spotnet\SABnzbd.exe.log' for details
Tijdens het kijken van de log vindt ik deze error
Traceback (most recent call last):
File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
als ik SABnzbd.exe opstart via de spotnet folder krijg ik ook dezelfde error.
(ook als ik via de browser sabnzb wil openen doet hij dit niet)
Tijdens het drukken op de blauwe pijl zodat er een nzb aangemaakt word en gedownloaden word binnenin spotnet krijg ik 2 foutmeldingen namelijk :
Errors occurred :
See the logfile 'C:\program files\spotnet\SABnzbd.exe.log' for details
en
Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Ik heb spotnet 10 keer opnieuw geïnstalleerd maar de file blijft het zelfde ergens in mijn register staat aangegeven dat hij de bestand (SABnzbd.exe.log) op die manier moet openen maar kan iemand mij aangeven waar ik dat zou kunnen veranderen?
(ik kan wel downloaden via Download knop en dan nzb opslaan te selecteren maar wil graag zoals het was downloaden en toekomstige fouten vermijden)
Ik hoop dat dit alles te maken heeft met dit probleem anders sta ik altijd open voor andere oplossingen
MVG Dennis