Config file probleem

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderators: SpotWeb Team, SpotLite Team, Spotnet Team

Config file probleem

Berichtdoor majorlol » 11 maart 2011, 01:21

    Windows versie: Windows 7 professional 32bit
    Usenet Provider: Eweka
    Internet Provider: Tele2
    Wanneer ontstond het probleem? Bij me zelf
    Spotnet versie: 1.7
    Met welk programma download je: de interne SABnzbd in spotnet
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? ja
    Wat is het probleem? bestanden worden niet meer gedownload en krijg foutmeldingen tijdens het openen en het downloaden van een bestand

Hallo,

mijn probleem is eigenlijk een fout van mij zelf,
Tijdens het aanpassen van de Spotnet.exe.config file heb ik per ongeluk het openen met naar wordpad verandert
dus elke keer als ik dubbel erop klik word hij met word geopend.

nu probeer ik het weer terug te veranderen maar op google kan ik eigenlijk niets vinden of gebruik de verkeerde zoek termen.

Overige info:

Tijdens het opstarten krijg ik deze melding

Errors occurred :
See the logfile 'C:\program files\spotnet\SABnzbd.exe.log' for details

Tijdens het kijken van de log vindt ik deze error

Traceback (most recent call last):
File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T

als ik SABnzbd.exe opstart via de spotnet folder krijg ik ook dezelfde error.
(ook als ik via de browser sabnzb wil openen doet hij dit niet)

Tijdens het drukken op de blauwe pijl zodat er een nzb aangemaakt word en gedownloaden word binnenin spotnet krijg ik 2 foutmeldingen namelijk :

Errors occurred :
See the logfile 'C:\program files\spotnet\SABnzbd.exe.log' for details

en

Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?

Ik heb spotnet 10 keer opnieuw geïnstalleerd maar de file blijft het zelfde ergens in mijn register staat aangegeven dat hij de bestand (SABnzbd.exe.log) op die manier moet openen maar kan iemand mij aangeven waar ik dat zou kunnen veranderen?

(ik kan wel downloaden via Download knop en dan nzb opslaan te selecteren maar wil graag zoals het was downloaden en toekomstige fouten vermijden)

Ik hoop dat dit alles te maken heeft met dit probleem anders sta ik altijd open voor andere oplossingen
MVG Dennis
majorlol
 
Onderwerp auteur
Berichten: 2
Onderwerpen: 1
Geregistreerd: 11 maart 2011, 00:57
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: Eweka
Internet: Tele-2

Re: Config file probleem

Berichtdoor majorlol » 11 maart 2011, 12:57

Ik heb zelf de oplossing gevonden namelijk :

ik was vergeten dat ik na de update naar versie 1.71 doordat ik ook last had van de group update probleem niet meer gereinstalled had door dat eenmaal gedaan te hebben is de probleem verholpen en werkt sabnzbd weer normaal en kan ik weer normaal downloaden in stopnet

hopelijk help ik hier ook andere mee mvg Dennis
majorlol
 
Onderwerp auteur
Berichten: 2
Onderwerpen: 1
Geregistreerd: 11 maart 2011, 00:57
Geslacht: Niet gespecificeerd
Bedankjes gegeven: 0 keer
Bedankjes gekregen: 0 keer
Usenet: Eweka
Internet: Tele-2


Keer terug naar Prullenbak

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: job en 2 gasten

© 2011 - 2014 spot-net.nl
Spot-Net.nl is op geen enkele manier verbonden met FTD, Spotnet, SpotLite, SpotWeb of 1 van de andere programma's besproken op deze site