Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Waar kan ik de filters aanpassen?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
koosr46
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 jul 2011, 10:40
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Locatie: Zevenaar
Leeftijd: 77

Waar kan ik de filters aanpassen?

#1

Bericht door koosr46 »

Ik heb een filter geinstalleerd en alle overbodige dingen verwijderd, alleen zit ik nog met een probleem.
Het gaat om dit filter:
<Filter Name="Boeken/Afbeeldingen" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat=5]]></Filter>
<Filter Name=" - Boeken" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat=5 AND tag LIKE '%ebook%']]></Filter>
<Filter Name=" - Epub" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat = 5 AND subject LIKE '%epub%' OR tag LIKE '%epub%']]></Filter>
<Filter Name=" - Strips" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat=5 AND subject LIKE '%strip%' OR tag LIKE '%strip%']]></Filter>
<Filter Name=" - Magazines" Image="\Images\cf\book.png"><![CDATA[cat = 5 AND subject LIKE '%Magazine%' OR subject LIKE '%Tijdschrift%' OR tag LIKE '%Magazine%' OR tag LIKE '%tijdschrift%']]></Filter>
<Filter Name=" " Image="\Images\cf\leeg.png"><![CDATA[cat=0]]></Filter>
<Filter Name="Muziek" Image="\Images\cf\tag.png"><![CDATA[cat=2]]></Filter>
<Filter Name=" - Compressed" Image="\Images\cf\music.png"><![CDATA[cats MATCH '(2a0 OR 2a1)']]></Filter>
<Filter Name=" " Image="\Images\cf\leeg.png"><![CDATA[cat=0]]></Filter>


Als ik op het kopje "boeken/afbeeldingen" klik dan krijg ik meer als wanneer ik op "boeken", "epub", "strips" of "magazines" klik
Wie kan mij helpen om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Topictag naar probleem
- ManiaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Just Be
Berichten: 98
Lid geworden op: 19 feb 2011, 01:20
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Waar kan ik de filters aanpassen?

#2

Bericht door Just Be »

Je filters zeggen het eigenlijk al
Boeken/Afbeeldingen=heel Cat 5 (volgens mij bestaat er geen speciale CAt meer voor afbeeldingen)
Boeken= CAt 5 gefilterd op ebooks
Epub= Cat 5 gefilterd op epub
Strips= Cat 5 en gefilterd op Strip
Magazines= Cat 5 gefilterd op magazines.

Dus met ander woorden Boeken/Afbeeldingen is de hele Cat 5 en bij de andere filter je ze dus het is normaal dat je bij boeken/ afbeeldingen meer hits hebt omdat dat alles is van CAt 5
Geen reactie meer van koosr46, daarom afgesplitst en :bin: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK
(Respect) Afbeelding (Respect)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer