Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

kan niet downloaden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
fotograaf
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:03
Reputation: 0

kan niet downloaden

#1

Bericht door fotograaf »

Ik kan met spotnet niet downloaden als ik wil downloaden geeft ie deze fout aan "see the logfile C:\programfiles\spotnet\SABnzbd.exe.log"" for details als ik dan op oke klik krijg ik fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Heeft iemand dit ook of is hier een oplossing voor.

MVG fotograaf
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: kan niet downloaden

#2

Bericht door Ep Woody »

En wat staat er in de logfile van SABnzbd?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
fotograaf
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:03
Reputation: 0

Re: kan niet downloaden

#3

Bericht door fotograaf »

Kan de file niet vinden staat nergens alleen het exe bestand

gerstr

Re: kan niet downloaden

#4

Bericht door gerstr »

op wat voor windows draai je spotnet precies en had je SABnzbd voor installatie van spotnet misschien ook al geinstalleerd?

Topicstarter
fotograaf
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:03
Reputation: 0

Re: kan niet downloaden

#5

Bericht door fotograaf »

Ik draai op win 7 ultimate en nee had windows net nieuw geïnstalleerd

gerstr

Re: kan niet downloaden

#6

Bericht door gerstr »

kun je even het volgende checken:
in spotnet even de instellingen van de downloadknop veranderen naar NZB opslaan
dan naar spot gaan die je wilt downloaden en pijltje aanklikken, NZB even ergens opslaan waar je het zo weer terug kunt vinden
dan in je browser het volgende intypen: http://localhost:8090 -> dit zou sabnzbd moeten opstarten
als SABnzbd hiermee niet opent even handmatig op de exe klikken en nogmaals bovenstaande regel
dan op het eerste tabblad je NZB handmatig toevoegen (wijst zichzelf) en kijken wat er gebeurt.

laat je even weten?

Topicstarter
fotograaf
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:03
Reputation: 0

Re: kan niet downloaden

#7

Bericht door fotograaf »

als ik het in de browser ingeef krijg ik kan pagina niet weergeven en als ik op het exe bestand klik krijg ik dit weer C:\programfiles\spotnet\SABnzbd.exe.log
Gebruikersavatar

DirtyDutch
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:42
Reputation: 0

Re: kan niet downloaden

#8

Bericht door DirtyDutch »

Er is iets mis met de achterliggende software voor het downloaden. Ik zou gewoon de boel eens helemaal verwijderen:
Gewoon Spotnet verwijderen, en opnieuw installeren. En vergeet de volgende locaties ook niet leeg te gooien:
C:/ProgramData/Spotnet/
C:/Program Files/Spotnet/

Draai je trouwens niks anders op de poort 8090? Of 9090? Want dit zou wel eens een conflict kunnen geven..

Topicstarter
fotograaf
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:03
Reputation: 0

Re: kan niet downloaden

#9

Bericht door fotograaf »

de poort die geeft is verkeerd op mijn laptop is het namelijk 8080/wizard als ik dat met de hand ingeef(op mijn laptop) doet ie het wel en het exe bestand doet het daar ook.Maar op mijn grote pc doet niets het ook die 8080/wizard niet.
en hoe kan ik zien of er wat op die poort draait.

Topicstarter
fotograaf
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:03
Reputation: 0

Re: kan niet downloaden

#10

Bericht door fotograaf »

heb net spotnet verwijderd en opnieuw erop gezet maar maakt geen verschil hij blijft hetzelfde probleem geven.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer