Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen en Discussie: zeelandnet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
racer24
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2011, 14:21
Reputation: 0

Ervaringen en Discussie: zeelandnet

#1

Bericht door racer24 »

hallo

ik zag dat het hier al een keer besproken was, maar ik wil hier graag toch op terug komen,.
ik heb hetzelfde probleem, bij mij werkt het dus niet. heb precies zo gedaan ook met kladblok en servers, maar het werkt niet. Kan iemand mij a.u.b. helpen??
wat moet ik bij de inloggegevens invullen? heb de servers dus op het kladblok staan zoals "lady smile" ze heeft vermeld.


alvast heel erg bedankt.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



gerstr

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#2

Bericht door gerstr »

als je alles al nagelezen hebt mag je even de inhoud van je servers.xml hier posten (zonder wachtwoord)

Piet Bell
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2011, 19:13
Reputation: 0

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#3

Bericht door Piet Bell »

racer24 schreef:hallo

ik zag dat het hier al een keer besproken was, maar ik wil hier graag toch op terug komen,.
ik heb hetzelfde probleem, bij mij werkt het dus niet. heb precies zo gedaan ook met kladblok en servers, maar het werkt niet. Kan iemand mij a.u.b. helpen??
wat moet ik bij de inloggegevens invullen? heb de servers dus op het kladblok staan zoals "lady smile" ze heeft vermeld.


alvast heel erg bedankt.
Beste racer24,

Zojuist heb ik het spul aan de gang gekregen.
Mijn tactiek was de volgende:
- Zoek via FTD een spot met daarin het bestand 81.171.64.100.spots (via Binsearch zoeken naar: 123432757 en het bestandje daarna downloaden met Grabit)
- Hernoem dit bestand naar highwinds.zeelandnet.nl.spots
- Plaats dit bestand in de Win7 map C:\Users\All Users\Spotnet
- Bij het opstarten van spotnet daarna, vul je gewoon je eigen Zeelandnet highwinds inlog gegevens in.
Dan moet het volgens mij werken!

Suc.6
Laatst gewijzigd door Piet Bell op 01 mar 2011, 18:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben blij dat jullie het allemaal beter weten.
Dan hoef ik er geen mening over te hebben!!!

Izaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2011, 20:09
Reputation: 0

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#4

Bericht door Izaak »

Hallo Beste mensen,

Hier schrijft weer een iemand die er NIETS van begrijpt.
Vraag aan de vorige schrijver :
Wat bedoelt u met onderstaande zin?
- Hernoem dit bestand naar highwinds.zeelandnet.nl

Ook ik ben al dagen aan de gang om dit programma draaiende te krijgen, en het lukt mij NIET.
Veel mensen zijn dik tevreden met het programma. En IK krijg het niet voor elkaar.
Bij het installeren gaat het schijnbaar goed, maar daarna bij het inladen van de spots stopt het programma er mee.

Ik krijg een melding: Fout tijdens het ophalen van de headers.
Kan geen verbinding maken met de server.
De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.

daarna deze: Kan spots niet updaten!
Details:Geen headers aanwezig. Neem contact op met je provider.

Ik heb GEEN oude spots, en die moet ik eerst laden denk ik.
Mijn instellingen zijn in het start menu:
ANDERS.......
highwinds.zeelandnet.nl
119
4
login@zeelandnet.nl
password

Waarom stopt het programma met het in laden van de spots.
Wie kan mij helpen?

mvgr,Izaak

hrijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2011, 18:07
Reputation: 0

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#5

Bericht door hrijn »

- Vista en Windows 7, vervang het bestand “81.171.64.100 SPOTS-bestand” in de map
“C:/ProgramData/Spotnet “ voor die je hebt gedownload.
verander de naam in :highwinds.zeelandnet.nl.spots
- XP, vervang het bestand ” 81.171.64.100 SPOTS-bestand” in de map " C:\Documents and
Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\ " voor die je hebt gedownload en doe hetzelfde.
Bij mij werkt het nu goed. :D

gerstr

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#6

Bericht door gerstr »

kan eerst de originele poster van dit topic (racer24) zich melden wat de status is? er lopen nu aantal dingen door elkaar heen.

Izaak: je kan daar even op wachten en anders even op het forum bij ervaring&discussies per provider kijken en daar bij zeelandnet je vraag aan lotgenoten stellen. Is handig omdat je dan ook gelijk van dezelfde lotgenoten updates krijgt bij veranderingen of nieuwe problemen etc. laat maar even weten wat je wilt ok?

Triek
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2011, 19:21
Reputation: 0

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#7

Bericht door Triek »

Goedenavond allen.

Ik hebzoals velen lang en graag gebruikt gemaakt van ftd. Maar nu ben ik opzoek naar andere mogelijkheden. Kom ik op spotnet uit en dat het ik gedownload en geinstaleerd.

Vraagje Ik heb een zeelandnet account en wil gaan downloaden via highwinds.nl. Zo gauw as ik spotnet opstart dan moet ik dingetjes gaan invullen en daar gaat het al fout. Namelijk als ik mijn wachtwoord en accountnaam ingeef geeft spotnet aan dat die onjuist zijn. Welke accountnaam en wachtwoord moet ik hier precies ingeven dan? Ik geef de naam en wachtwoord in welke ik van zeelandnet heb gekregen toen ik daar mijn abbonement heb afgesloten. Is dit de goede of moet ik een andere hebben?

En ik zie mijn provider(zeelandnet) er niet tussen staan dus heb ik andere gekozen. Is dit ook juist?

Met vriendelijke groet,

Triek

Triek
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2011, 19:21
Reputation: 0

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#8

Bericht door Triek »

Ik kom er net achter dat ik mijn e-mailadres moet opgeven als zijnde accountsnaam.

Probleem tot zover opgelost

gerstr

Re: spotnet met zeelandnet highwinds

#9

Bericht door gerstr »

topic wordt gesloten

niet eens met slotje?, stuur me even een pb
Gebruikersavatar

JackBauer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2011, 13:44
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: zeelandnet
Locatie: Zeeland
Leeftijd: 50

Problemen met bij werken

#10

Bericht door JackBauer »

  • Windows versie: Windows 7
    Usenet Provider: newsxs
    Internet Provider:Zeelandnet
    Wanneer ontstond het probleem?Vanaf het moment tot ik spotnet op mijn laptop had geintalleert
    Spotnet versie:1.5
    Met welk programma download je:Newsleecher
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
    Wat is het probleem?Als ik op mijn pc op bijwerken kilk dat haalt hij niet alle nieuwe spots binnen dit probleem zag ik toen ik spotnet op mijn laptop had geinstaleerd ook als ik mijn hantekenig aan heb staan kan ik mijn eigen spots niet openen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer