Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet download wii spelletjes iso bestand??

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Dolfijn1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2024, 15:10
Reputation: 0
Usenet: Sunny usenet
Internet: Ziggo

Spotnet download wii spelletjes iso bestand??

#1

Bericht door Dolfijn1976 »

Hoi allemaal, ik ben hier nieuw mede omdat ik er niet uitkom met het downloaden/branden van Wii-spelletjes. Paar jaar terug deed ik hetzelfde maar nu heb ik vermoedelijk last van opstartproblemen :) :D

Ik heb Spotnet geïnstalleerd, bij Sunny usenet aangemeld en heb IMGBurn geïnstalleerd. Tot hier ging alles Oke. Maar nu het downloaden & branden: ik heb een Wii-spel gedownload was ook compleet binnen maar hoe moet ik nu verder,is vlgns mij ook geen iso bestand. Wie zou mij weer opweg kunnen en willen helpen??
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Spotnet download wii spelletjes iso bestand??

#2

Bericht door UsenetDude »

Wat is het dan wel voor een bestand? Je zal echt wat meer informatie moeten geven.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer