Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic Wat is de versie van het spotX programma?: 1906 Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: usebucket Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Ik had eerst een free trial bij usnetbucket werkte 1 dag daarna kreeg ik de 502 melding header server authenticationfailed Geef een beschrijving van je probleem: probleem ontstond door probleem met datalimiet XML bestand.:
Klopt dat had ik inderdaad ook begrepen. Maar heb meteen daarna een betaald abonnement genomen basis bucket Het probleem blijft dan bestaan, wat ik ook probeer wachtwoord wijziging, precies de gegevens van Usenetbucket overnemen en de helpdesk reageert ook niet. Spotnet helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dus ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.
502 melding header server authenticationfailed
kan betekenen dat de login gegevens niet correct zijn, of: "Je hebt teveel simultane verbindingen naar ons platform. Ga naar je Control Panel om te zien hoeveel verbindingen je abonnement ondersteunt."
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
Bedankt voor je antwoord
Ik kan inderdaad wel inloggen bij member.usenetbucket.com/login De site geeft zelf de gebruikersnaam en password aan die ik aanvul samen met maximaal aantal verbindingen 10 wat usebucket aangeeft bij providergegevens bij Spotnet net als SSL 563 en de reader reader.usenetbucket.com ook SSL veranderen naar443 of 119 geeft geen resultaat Ik heb 3 dagen geleden een support ticket aangemaakt via de wizzard Helaas nog geen antwoord Ik wacht nog een paar dagen af anders moet ik misschien toch een ander kiezen als usnetbucket Ben geen al te grote downloader welke zou je dan aanraden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.