Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat ik géén spot kan aanmelden wanneer ik een website afbeelding toevoeg van één van onder genoemde "probleem" certificaten/CA's.
Voor zover ik weet is dit een langlopend en niet/moeilijk te reproduceren en/of op te lossen probleem in Spotnet 1.9.x.x?
Zou het mogelijk iets te maken kunnen hebben met specifieke SSL certificaten van websites waar Spotnet de mist mee in gaat?
Ik heb ter voorbeeld een aantal website URL's geprobeerd:
geteste URLs/domeinen die werken:
microsoft.com (certificaat/CA: Microsoft Coorporation)
google.com (certificaat/CA: Google Trust Services)
spot-net.com (certificaat/CA: Cloudflare, Inc.)
geteste URLs/domeinen die niet werken:
tweakers.net (certificaat/CA: Let's Encrypt) <- mijn website gebruikt deze toevallig
trello.com (certificaat/CA: DigiCert Inc)
vimexx.nl (certificaat/CA: Sectigo Limited)
Mvg,
MrSPoTLiTe aka copyitright
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5 en 1.9.0.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easynews
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft AntiMalware + m'n gezonde verstand
Met welk programma download je?: Spotnet 1.9.0.5 en 1.9.0.6
Wanneer begon je probleem?: Zodra ik m.b.v. Spotnet 1.9.0.5 of 1.9.0.6 een spot probeer aan te melden
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik een spot probeer aan te melden verschijnt de melding:
"Kan de website niet vinden? Controleer of de URL correct is!"
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="secure.news.easynews.com" Username="geheim" Password="geheim" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="secure.news.easynews.com" Username="geheim" Password="geheim" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="secure.news.easynews.com" Username="geheim" Password="geheim" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>