Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Wachtwoord wijzigen?

Hierin kan u praten over al uw Provider problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
tomnuyten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2018, 15:33
Reputation: 0
Usenet: highwinds
Internet: zeelandnet
Gender:

Wachtwoord wijzigen?

#1

Bericht door tomnuyten »

Goedemiddag,

Min of meer in opdracht van mijn provider heb ik daar mijn hoofdwachtwoord gewijzigd.
Kom er nu achter dat ik dat bij spotnet (uiteraard) ook moet doen. Alleen dit lukt niet. Ik verwijder mijn oude wachtwoord, vul het nieuwe in en klik op opslaan. Als ik dan even later weer ga kijken is het toch weer mijn oude wachtwoord wat er staat. Hoe kan dat en hoe los ik dat op.

Met vriendelijke groet,

Tom
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
tomnuyten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2018, 15:33
Reputation: 0
Usenet: highwinds
Internet: zeelandnet
Gender:

Re: Wachtwoord wijzigen?

#2

Bericht door tomnuyten »

Is er nu helemaal niemand die hier iets vanaf weet? Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit op te lossen. Alleen lukt het me niet.

Tom

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Wachtwoord wijzigen?

#3

Bericht door SynologyDude »

Welk wachtwoord heb je precies aangepast. Van je internet provider? En welke Spotnet precies?
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer