Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloadlijst verdwenen

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
RUDINL58
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2014, 20:28
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC

Downloadlijst verdwenen

#1

Bericht door RUDINL58 »

In mijn vorige installatie van Spotnet Classic was tot afgelopen weekend mijn downloadlijst gewoon te volgen, echter plotseling verdwenen, helemaal leeg. Het gekke is, het programma download normaal, ik zie de posts in de aangewezen Explorer directory gewoon verschijnen. Is een kwestie van geduld hebben dus maar wel lastig want wanneer sluit je af ? Gisteravond Spotnet Classic 1.9.0.3 eroverheen geinstalleerd maar hetzelfde verschijnsel : een lege downloadlijst. Anyone een tip ? Alvast bedankt...
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Downloadlijst verdwenen

#2

Bericht door Ypsos »

zie: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 486#p64485
gaat om history1.db
koosr46 schreef: 12 nov 2016, 23:36
mesa57 schreef:Kun je history1.db in C:\ProgramData\Spotnet\Admin eens renamen (spotnet eerst aflsluiten) ?
Dank je wel, het is gelukt

Topicstarter
RUDINL58
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2014, 20:28
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC

Re: Downloadlijst verdwenen

#3

Bericht door RUDINL58 »

Is inderdaad gelukt. Alle vorige items zijn verdwenen maar da's geen ramp. nieuwe zet hij weer zichtbaar in de lijst.
Klasse, bedankt !
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer