Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ridcully schreef:Wat ontzettend leuk om jullie; OznoG, Ron, John, Nick en Jurre hier te zien! Gek he, het is net alsof je hele oude vrienden na lange tijd, weer eens ziet .
Anyway, OznoG en Jurre; fijn dat jullie hier zijn! Ik vind het echt leuk om jullie hier te zien. Ik heb mijn draai eigenlijk nog niet gevonden en probeer nog een ander forum uit, maar ben eigenlijk niet zo'n 'forummer'. We shall see.
Take care allemaal.
/edit: typo
Moet ook mijn draai nog vinden. Ben bijna vanaf het begin bij FTD geweest, en dan is het niet makkelijk om weer ergens anders hetzelfde te kunnen vinden.
Maar in ieder geval leuk om alle bekende namen weer te zien
Voorstelstopics, ook al is er zowat een jaar niet gereageerd, zijn altijd leuk.. Ben Bombvis, wellicht bekend bij sommige van jullie, schijn een tijdje op FTD en NZBSpots gezeten te hebben, nu hier maar een account gemaakt om wellicht wat contacten te kunnen onderhouden
Bombvis schreef:Voorstelstopics, ook al is er zowat een jaar niet gereageerd, zijn altijd leuk.. Ben Bombvis, wellicht bekend bij sommige van jullie, schijn een tijdje op FTD en NZBSpots gezeten te hebben, nu hier maar een account gemaakt om wellicht wat contacten te kunnen onderhouden
Hoi,
Ik zal me eerst even voorstellen voordat ik hier verder begin te posten, ook al is het laatste bericht al van anderhalf jaar geleden Mijn naam is Carla, a.k.a. Klopgeest. Ik kom hier gewoon een beetje ronddwalen over t forum.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.