Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

spotlite vind geen spots meer

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Madelon888
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2014, 09:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

spotlite vind geen spots meer

#1

Bericht door Madelon888 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: de nieuwste
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: niks
Met welk programma download je?: Sabnzb
Wanneer begon je probleem?: Toen ik spotlite gebruikte na een tijdje
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb gister weer betaalt voor een maand en heb bij spotlite de server aangepast. Maar ik kreeg geen nieuwe spots alleen oude van een half jaar geleden. Toen heb ik bij opties headers verwijderen en opnieuw downloaden geklikt. En nu zijn er helemaal geen spots meer zichtbaar. En krijg ik een fout melding fout 502.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb spotlite verwijderd en opnieuw gedownload.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: spotlite vind geen spots meer

#2

Bericht door Ypsos »

Hallo Madelon888,

502 = Access denied to your node
wachtwoord kan verkeerd zijn, server-adres of gebruikers-naam
Eweka internet Services schreef:Error 502 (Access denied to your node)
Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw news client.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in Mijn Eweka.

U mag maximaal 8 verbindingen maken met Eweka. Controleer of er niet meer verbindingen zijn ingesteld in uw news client.

Staan er nog voldoende credits op uw account? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.

Soms kan het helpen de news client na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.
BRON
Veelgestelde Vragen over nieuwe Article Numbering
Eweka internet Services schreef: We hebben onze service verbeterd sinds u zich voor het laatst hebt aangemeld. Wij hebben de zogenaamde article numbering gewijzigd; oude en niet-werkende headers hersteld en enkele nummers die ontbraken, toegevoegd. Dankzij deze verbetering kunt u meer header-informatie over alle artikelen bekijken. Hieronder leest u de antwoorden op veelgestelde vragen.

Wat betekent dit voor mij?
Het kan zijn dat u niets merkt, behalve dat u meer header-informatie over artikelen krijgt te zien. Afhankelijk van welke newsclient u gebruikt, moet u dit mogelijk wel bijwerken.

Waarom kan ik niets downloaden?
Het kan zijn dat u een beschadigd profiel hebt. Het is ook mogelijk dat u binnen uw newsclient de newsgroep(en) dient te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Gebruik de instructies die hieronder per nieuwsprogramma worden aangegeven, om problemen in verband met de nieuwe headers op te lossen.
<knip>
SpotLite
Om SpotLite weer te laten functioneren klikt u op 'Opties' en vervolgens 'Headers verwijderen en opnieuw downloaden'.
BRON
Madelon888 schreef:Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb spotlite verwijderd en opnieuw gedownload.
Alleen de Spotlite app verwijderen is niet afdoende, de Spotlite instellingen blijven achter in de persoonlijke "Bibliotheek" (Library) #


Sluit SpotLite verwijder daarna SpotLite.conf

Locatie spots.db, SpotLite.conf enz.:
MAC OS X
/Gebruikers/<JOUW NAAM>/Bibliotheek/Application Support/SpotLite/SpotLite/
zie http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=18&t=5007
SpotLite.conf zie afbeelding-5

Linux
/home/<JOUW NAAM>/.local/share/data/SpotLite/SpotLite/

Windows Vista/7/8
C:\Users\<JOUW NAAM>\AppData\Local\SpotLite\SpotLite\

Windows XP
C:\Documents and Settings\<JOUW NAAM>\Local Settings\ApplicationData\SpotLite\SpotLite\

Start SpotLite, het instellingen scherm wordt getoond (zie afbeelding-1)
vul je gegevens in
Spoiler: show
OS X algemeen (verwijderen van apps)
Een App verplaatsen naar de prullebak alleen is niet genoeg.
Programma instellingen/settings (meestal in de library/bibliotheek) blijven dan achter, installeer je de zelfde app zonder de verwijzingen te verwijderen uit de "Library" dan gebruikt de app nog steeds de oude instellingen.
SpotLite in dit geval dus ook!

Er zijn diverse MAC programma's om daadwerkelijk de APP en alle daar bijbehorende instellingen te verwijderen.
AppDelete vergelijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer