Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

sbs(3D) PHILIPS 21:9 TV vraag

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
marcusbest
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2012, 16:14
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

sbs(3D) PHILIPS 21:9 TV vraag

#1

Bericht door marcusbest »

Hallo ik ben nieuw hier, en ik kon verder niks vinden op gebied van beeld en ondertitels.
Misschien kan iemand mij doorverwijzen naar de juiste forum? Of ik zit hier goed?

Mijn vraag:


ik heb de 21:9 50inch gold series scherm van philips.
Als ik een film kijk in 3D(sbs) verdwijnen de ondertitels uit het beeld. En bij alle films heb ik zo dat als ik de film in 21:9 zet ik maar 1 regel ondertiteling zie, dus dan moet ik hem op 21:9ondertiteling zetten maar dan krijg ik er een zwarte balk onderin voor terug :S, lijkt me ook niet de bedoeling.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: sbs(3D) PHILIPS 21:9 TV vraag

#2

Bericht door ManiaK »

Hoi Marcus,
We zullen even kijken of iemand is je hierbij kan helpen...
Ik verplaats dit topic wel even uit het Spotnetgedeelte, want het lijkt me niet dat het een probleem is wat Spotnetgerelateerd is! :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: sbs(3D) PHILIPS 21:9 TV vraag

#3

Bericht door Artifex »

Misschien domme vraag, maar heb je wel de 3D knop op je remote gebruikt en gekeken of daar half SBS/half OU kan geselecteerd worden?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer