Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Online mini FTD

Moderator: Moderator Team


TheGreatGonzales
Berichten: 46
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:01
Reputation: 0

Re: Online mini FTD

#31

Bericht door TheGreatGonzales »

@Arjenlodder: complimenten voor je script ;) Het is nog indrukwekkender als het eigenlijk alleen voor privégebruik was, want het is erg mooi afgewerkt.

Wat denk je ervan om de source vrij te geven, net als bij Spotweb? Op die manier hoef je het niet zelf te hosten, maar kunnen bijv. mensen die goed zijn in anoniem blijven een kopie hosten, en kunnen mensen hun eigen privékopie draaien.

Disclaimer: ik ben geen jurist, dus ik weet niet wat de eventuele juridische implicaties zijn van iets als dit open source maken.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Arjenlodder
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mar 2011, 01:22
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telfort

Re: Online mini FTD

#32

Bericht door Arjenlodder »

asenegawa schreef:Ik kan goed begrijpen dat Blauwbek dat juridisch geleuter liever niet op het forum ziet.
Maar inderdaad het gaat over het bestaan van Mini FTD en Arjen stelde een vraag waarop ik antwoord gaf.
Ik maakte me een beetje zorgen over die jongen, hij is op een geweldig leuke ontdekkingsreis in de IT wereld en het zou jammer zijn wanneer hij problemen krijgt.
Misschien had ik er beter aan gedaan om Arjen via PB antwoord te geven.
Sorry.
Ik heb je bericht gelezen en wist niet dat het in Nederland op deze manier ging.
Maar aan de andere kant, ik doe niets illegaal, dat heeft de rechter pas nog besloten (In de rechtszaak tegen FTD). Ik hou mij aan alles wat daar is besproken.
Het zou dan toch ook enorm krom zijn als ik mij toch offline laat halen?

Ik schrok er wel een beetje van, hoe duur het gaat zijn enzo... maarja. Ik weet nog niet wat ik ga doen.

@ TheGreatGonzales
Ik ben al met andere mensen opties aan het bekijken om het ergens te hosten buiten Nederland. Open source wordt het pas als het offline moet door Brein. Dan kan iedereen de source + lege database downloaden :)

Nisan
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2011, 09:35
Reputation: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: Ziggo

Re: Online mini FTD

#33

Bericht door Nisan »

Miss is het 'n idee voor Arjan om zich eens met Arnoud Engelfriet in verbinding te stellen.

Lijkt me handig.

http://www.arnoud.engelfriet.net/contac ... ngelfriet/

Arjenlodder
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mar 2011, 01:22
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telfort

Re: Online mini FTD

#34

Bericht door Arjenlodder »

Heb hem een mail gestuurd, bedankt voor de tip!

paulus51
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 mar 2011, 11:48
Reputation: 0

Re: Online mini FTD

#35

Bericht door paulus51 »

ik heb een opmerking : namelijk je zegt opslaan in mijn data base !
dat is fout zorg ervoor dat je juist geen data base hebt maar een ieder kan daar zelf voor zorgen :
heb je namelijk gene data base ter besvhikking kunnen ze je ook niets maken of men moet heel usenet gaan verbieden

Arjenlodder
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mar 2011, 01:22
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telfort

Re: Online mini FTD

#36

Bericht door Arjenlodder »

Heb zojuist mijn server laten upgraden naar een nieuw pakket, dit is doorgevoerd.
Als het goed is werkt het nu weer stabiel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer