Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Real Hide IP

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
kingsman
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mar 2013, 13:17
Reputation: 0
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

Real Hide IP

#1

Bericht door kingsman »

Vraagje over dit programaatje. Ik heb real hide IP op mijn laptop staan. De gedachte hier achter is, dat als ik iets post op usenet en heb dit programaatje aan staan dan kan men dus niet zien waar het vandaan gepost wordt. Klopt deze redenatie? En zijn er alternatieven om je IP adres te verbergen. Al vast bedankt voor de reacties.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Awesome
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mar 2013, 16:58
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: KPN

Re: Real Hide IP

#2

Bericht door Awesome »

Ik heb wel eens met een ander programma gewerkt, en jou redenatie klopt gedeeltelijk.

Met deze programmatjes word er een proxy opgezet, dit betekend dat je je bestanden via een andere computer ergens anders op de wereld plaatst.
Het is dus vrij moeilijk te traceren maar niet onmogelijk (Brein red dit in ieder geval niet).

Ik weet alleen niet precies hoe het zit wanneer je bestanden naar usenet gaat uploaden.
Het kan zo zijn dat ze via de proxy gestuurd worden, waar ik wel vanuit ga.
Het nadeel hieraan is dat je waarschijnlijk een erg lage upload snelheid krijgt aangezien het eerst over de hele wereld naar de proxy gestuurd moet worden.

Een goed alternatief voor het posten met een proxy is het posten via SSL.
Je internet en usenet provider kunnen wel zien dat je iets post, maar ze kunnen niet zien wat je precies post.
Op deze manier kan je altijd zeggen dat je gewoon freeware aan het posten bent.

Volgens mij is dit ongeveer hoe het in zijn werk gaat, als iemand meer weet of als ik iets fout zeg, meldt het dan even :D

Groetjes,
Awesome

Topicstarter
kingsman
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mar 2013, 13:17
Reputation: 0
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

Re: Real Hide IP

#3

Bericht door kingsman »

Ok, bedankt voor je reactie. Klopt dat de snelheid omlaag gaat. Ook gewoon op het net surfen gaat veel trager als dit programma aan staat. Gaat mij er om als ik iets post, dat ik geen geouwehoer krijg met brein of andere instantie. Als ik via de SSl verbinding upload/post dan kan men niet zien wat ik post tot dat het op het net staat. Want dan zien ze van welk IP adres de upload/post komt.

Awesome
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mar 2013, 16:58
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: KPN

Re: Real Hide IP

#4

Bericht door Awesome »

kingsman schreef:Ok, bedankt voor je reactie. Klopt dat de snelheid omlaag gaat. Ook gewoon op het net surfen gaat veel trager als dit programma aan staat. Gaat mij er om als ik iets post, dat ik geen geouwehoer krijg met brein of andere instantie. Als ik via de SSl verbinding upload/post dan kan men niet zien wat ik post tot dat het op het net staat. Want dan zien ze van welk IP adres de upload/post komt.
Snap ik, ik denk dat je wel goed afgeschermd zit als je het via een proxy doet.
Maar de snelheid is dan wel om te huilen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer