Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

bestandoverdracht naar externe harddisk

Bespreek hier Hardware (Onderdelen, PCs, Mobieltjes, enz.)

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
sportieveboys
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2012, 21:34
Reputation: 0
Usenet: ewaka
Internet: xs4all

bestandoverdracht naar externe harddisk

#1

Bericht door sportieveboys »

Ik heb een probleem. Ik downloade mijn films in eerste instantie rechtstreeks op de externe hardeschijf, Verbatim 1Tb geheugen. Echter dan krijg ik de films niet gerepareerd / verwerkt tot film / isobestand. Dit lukt wel als ik op mijn C-schijf de films download.
Nu wil ik de gedownloaden films overzetten naar de externe schijf echter lukt dat ook niet. Dan krijg ik de melding als het isobestand overgezet gaat worden: bestand "naam film"is te groot voor het doelbestandsysteem!
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

MiniSkull
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 mar 2012, 22:37
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: kpn
Leeftijd: 46

Re: bestandoverdracht naar externe harddisk

#2

Bericht door MiniSkull »

Beste Sportieveboys,

Het kan goed zijn dat je harde schijf FAT32 is geformatteerd, dit kan niet goed overweg met bestanden van 4GB+, je zult de harde schijf dan moeten converteren naar NTFS.
Afbeelding

Topicstarter
sportieveboys
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2012, 21:34
Reputation: 0
Usenet: ewaka
Internet: xs4all

Re: bestandoverdracht naar externe harddisk

#3

Bericht door sportieveboys »

BEste Miniskull,
dank je voor de oplossing. Het werkt, ik kan bestanden van 4GB+ overzetten nu naar mijn externe harde schijf. Nu ga ik er van uit dat ik ook rechstreeks op de externe hardeschijf me downloads kan plaatsen. Ik ga het uitproberen.
Voorlopig is het grootste probleem, overzetten grote bestanden opgelost.
Dank je wel nogmaals.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer