Pagina 1 van 1

Kan geen reactie plaatsen in SpotNet

Geplaatst: 01 aug 2011, 17:24
door Catweazl
Hola,
Maak al een tijdje gebruik van Spotnet (via LightningUsenet) en tot volle tevredenheid. Nu wil ik de Spotnet Improver installeren vanwege het grote aantal virusspots tegenwoordig. Hiervoor heb je je eigen ID nodig (door over je naam te gaan in een eigen reactie), maar ik krijg het niet voor elkaar om uberhaupt een reactie te plaatsen. Ik kan een afzender invullen, een reactie maken en verzenden, maar nothing happens. Waarschijnlijk is de oplossing belachelijk simpel, maar ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn om te helpen.

Cheers,
Cat

Re: Kan geen reactie plaatsen in SpotNet

Geplaatst: 01 aug 2011, 21:00
door Pappadonkey
He Cat,

Ja het is lastig. Mijn reacties zijn vaak ook zomaar verdwenen. Ik heb even gekeken bij 5 van jouw uploads (die ik allemaal binnen heb gehaald, waarvoor opnieuw mijn dank)

Je code is:

koqwAA

Let op de kleine en hoofdletters. Als je dit in de spotnetimprover zet dan moet het werken.

Groet

Pappadonkey

Re: Kan geen reactie plaatsen in SpotNet

Geplaatst: 01 aug 2011, 21:05
door hjvbft
Het duurt even voor de reactie zichtbaar is. Probeer over een aantal minuten opnieuw de spot te openen.
Staat in dit bericht.

Reacties zichtbaar maken als er geen enkele reactie word getoond bij de spots:
Optie 1: Plaats een vinkje bij "Bewerken, Instellingen, Reacties automatisch ophalen"
Optie 2: Klik op de knop vernieuwen die onder de spots staat.
Staat in dit bericht.

Als de usp problemen heeft (momenteel bijvoorbeeld Eweka) na een paar uur de reactie opzoeken.
Staat in dit bericht.

Er is een bekend probleem met missende berichten bij de servers van News Service.
Dit geld dus o.a voor Newsgrabber, Lightning Usenet, I-Telligent, Binverse enz.
Staat in dit bericht.

Sluit Spotnet en open met kladblok de settings.xml. Deze staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Controleer de CheckSignarures status. Deze hoort op True te staan.

Code: Selecteer alles

<CheckSignatures>True</CheckSignatures>
Staat in dit bericht.

Je kunt ook niets invullen, maar dan is bij je eigen berichten je naam niet in het blauw.
Staat in dit bericht.

Re: Kan geen reactie plaatsen in SpotNet

Geplaatst: 02 aug 2011, 15:06
door NordicAlbino
Het is de laatste vier dagen erg gesteld met/bij Eweka... Ik vermoed dat ze daar met enkele serieuze problemen met hun uploadservers te kampen hebben.
Mijn uploads duren uren-, en soms zelfs dagenlang, vooraleer er zichtbaar iets gebeurd, en dan blijven ze meestal nog onvolledig ook. Ook mijn reacties, antwoorden en commentaren verdwijnen keer op keer in de schemerzone.
Ik heb zondag Eweka een e-mail desbetreffende gestuurd maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Hopelijk komt er snel een oplossing want ik vind het op zijn zachts gezegd erg vervelend...

Re: Kan geen reactie plaatsen in SpotNet

Geplaatst: 02 aug 2011, 16:26
door Catweazl
Het was idd een kwestie van geduld. Heb het inmiddels werkend!

Re: Kan geen reactie plaatsen in SpotNet

Geplaatst: 03 aug 2011, 18:13
door NordicAlbino
Eweka heeft mij geïnformeerd dat zij capaciteitsproblemen gehad hebben met hun uploadserver(s).
Wat mij betreft zijn alle problemen opgelost.