Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

spots worden niet geverifieerd

Oude en opgeloste problemen van oudere versies van spotweb vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
aatje92
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2012, 10:15
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

spots worden niet geverifieerd

#1

Bericht door aatje92 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: De nieuwste via Github
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet, ngroups
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Ik heb mn spotweb server naar een andere harde schijf verplaatst.
Geef een beschrijving van je probleem: Alle spots zijn ongeverifieerd, en hij vind ook geen (geverifieerde) comments, terwijl er bij de spot staat dat er comments bij zitten.

alles is verder goed geinstalleerd, openssl werkt etc.

Bedankt alvast voor de hulp!

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: spots worden niet geverifieerd

#2

Bericht door Blauwbek »

welke server gebruik je voor de headers? misschien gaat er iets fout tijdens het retrieven? weet je zeker dat alle dingen bij testinstall.php goed waren?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: spots worden niet geverifieerd

#3

Bericht door Carnifex »

Als je het op windows draait, heb je dan je ownsettings.php aangepast zoals dit:

Code: Selecteer alles

$settings['openssl_cnf_path'] = "X:\/spotweb\installatie\map\lib\openssl\openssl.cnf";
Het kan namelijk zijn dat spotweb anders niet bij de instellingen van openssl kan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Topicstarter
aatje92
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2012, 10:15
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

Re: spots worden niet geverifieerd

#4

Bericht door aatje92 »

Blauwbek schreef:welke server gebruik je voor de headers? misschien gaat er iets fout tijdens het retrieven? weet je zeker dat alle dingen bij testinstall.php goed waren?
Ja, alles is OK, behalve postgresql, maar dat is niet noodzakelijk toch? Voor de eerste keer headers gebruikte ik ngroups, daarna sunny. Het retrieven gaat helemaal goed, hier een screenshot van de retrieve:
retriever.PNG
Carnifex schreef:Als je het op windows draait, heb je dan je ownsettings.php aangepast zoals dit:

Code: Selecteer alles

$settings['openssl_cnf_path'] = "X:\/spotweb\installatie\map\lib\openssl\openssl.cnf";
Het kan namelijk zijn dat spotweb anders niet bij de instellingen van openssl kan.
Ik dacht dat een ownsettings.php niet meer werkte bij de laatste versie? Ga het proberen.

Edit: Raar. Heb nu ownsettings.php, en dbsettings.inc.php en als ik openssl goed instel in de ownsettings, dan laad mijn testinstall pagina niet meer (Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): De verbinding is opnieuw ingesteld.) en als ik hem fout instel, dan laad mijn testinstall wel, maar mijn spotweb niet. En in beide gevallen geen comments of geverifieerde spots te vinden.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 26 jul 2012, 15:11] --

Geswitched van xampp naar ampps, probleem verholpen, kan er met mijn hoofd niet bij wat het was. Alles doet het nu in ieder geval weer, bedankt voor de hulp!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer