Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

Oude en opgeloste problemen van vorige spotnet versies vind je hier terug.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Just Be
Berichten: 98
Lid geworden op: 19 feb 2011, 01:20
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#1

Bericht door Just Be »

De reden van dit draadje is eigenlijk bedoelt om iedereen is te laten stilstaan waar het eigenlijk om gaat.

Laten we niet vergeten dat we "strijd" voeren tegen BREIN,en niet tegen elkaar of tegen Spotnet/Spotlite/NZBspost, of geef het beestje maar een naam.
Een groot aantal mensen heeft in de jaren gebruik kunnen maken van bijv FTD,en daarmee de luxe te hebben om niet alle NZB sites te hoeven doorzoeken.

Toen er bekend werd dat na 1 maart de stekker eruit ging bij FTD,was er grote chaos, EN NU....? (werd er gedacht).
Nu moet ik binnen er paar weken iets anders vinden anders heb ik mijn luxe niet meer.

Uiteindelijk na wat zoekwerk (2 minuten, ook weer luxe) uitgekomen bij Spotnet.
Een progje wat Volgens mij niet "snel uit de grond is gestampt" omdat FTD ermee stop , maar al sinds de zomer van 2010 bestaat.

Na 1 maart krijgt Spotnet een mensenmassa over zich heen die weer willen profiteren van de luxe van bijv FTD.

En wat doen die mensen ???
Eisen stellen hoe HUN het willen hebben, en als klap op de vuurpijl ook nog zeuren dat iets niet helemaal werkt !!!
We zitten nu 10 dagen na 1 maart en er is al een hoop veranderd in de goede zin.
Dan heb ik het niet over de mensen die op een normale manier hun problemen of vragen stellen.

Als ik nu mijn eigen verhaal eens terug lees, wat in veel gevallen naar mijn mening ook de realiteit is,
zijn we echt de draad helemaal kwijt, van waar het nu eigenlijk om gaat.

WE STRIJDEN TEGEN BREIN !!! en niet tegen elkaar of tegen Spotnet/ Spotlite /Spotweb /NZBSpots ....enz.

Laten we bij onszelf eens te raden gaan hoe we met z'n alle kunnen zorgen dat WIJ de strijd winnen ,en niet BREIN,
en dat we met elkaar, Spotnet of andere alternatieven zo gezond en zo goed mogelijk kunnen maken.
Dat gaat natuurlijk niet van de ene op de andere dag,geef zoiets ook de tijd.

Hoe meer Feedback we elkaar kunnen geven hoe beter het zal worden.
Natuurlijk zijn we allemaal andere mensen met ander meningen,en de ene download 1 filmpje per jaar, de andere misschien 1Tb per dag,maar we hebben allemaal 1 ding gemeen:

WE ZIJN ALLEMAAL USENET GEBRUIKERS !!!

Dus laten we onze krachten bundelen,zodat we nog jaren lang plezier kunnen hebben met Usenet en met elkaar. (Respect)
En "Rotte Appels"heb je overal,maar zijn ook overal in de MINDERHEID :lol:


Een mede Usenet gebruiker ;)


Edit:

Ik zit net het draadje "rekenkundige bewerking" te lezen, en op een paar "ongeduldige"reacties na,valt mij op dat het alleen maar helpende reacties zijn. (Omdat iedereen "stress" heeft om het weer aan de praat te krijgen).

;) ZIE JE WEL DAT WE HET KUNNEN ;)
Laatst gewijzigd door Just Be op 10 mar 2011, 16:29, 3 keer totaal gewijzigd.
(Respect) Afbeelding (Respect)
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

hollies
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 feb 2011, 07:04
Reputation: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: kpn
Locatie: Zuid Holland
Leeftijd: 54

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#2

Bericht door hollies »

Juist (Respect) (Respect)
Haasten heeft geen zin, men moet op tijd beginnen

Afbeelding

Afbeelding

Bruinje B
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:42
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#3

Bericht door Bruinje B »

En zo is het (Respect) (Respect) (Respect) :D

koekie54
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2011, 13:38
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#4

Bericht door koekie54 »

Daar ben ik het volledig mee eens!!!! (Respect) (Respect) (Respect)
Gebruikersavatar

chiller
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2011, 11:01
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#5

Bericht door chiller »

Juist daar gaat het om en we gaan ons best doen Just Be (Respect) (Respect) (Respect)
A movie a day keeps the brein damage a way
Gebruikersavatar

nuevenwel
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 feb 2011, 14:02
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#6

Bericht door nuevenwel »

Helemaal mee eens. Helaas lees ik net dat nzbspy de handdoek ook definitief in de ring heeft gegooid, zonder zelfs maar enig verweer tegen Brein te voeren. De strijd tegen Brein moet dus echt verhevigd worden en het wordt tijd dat een goed advocaten bureau zich hier eens in gaat verdiepen en daar roem mee gaat behalen.
Recht bestaat niet in Nederland, alleen maar kromme regelgeving

chopcom
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2011, 10:22
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#7

Bericht door chopcom »

Ik ben heel blij met Spotnet.
Verder geen kommentaar.

nikey
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2011, 23:49
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: Scarlet

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#8

Bericht door nikey »

spotnet doe zo voort, er kan altijd voor iemand wel iets verbeteren maar dat is iets anders

Oita
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 feb 2011, 02:13
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#9

Bericht door Oita »

Je zal mij ook niet horen klagen of mopperen, vind ik inderdaad héél ondankbaar, probeer dan zelf eens zo'n programma te maken, en daarna nog een forum erbij, en dan nog moderaten erbij, en dagelijks monitoren, en bijhouden of er updates moeten komen enz. enz. En let wel; allemaal voor niks hè !!!!! En geen geklaag achteraf dat het je allemaal zoveel energie en tijd kost !

Nee, ik ben hééél blij dat er andere mogenlijkheden bestaan naast FTD.
Wennen, ja.
(uit)zoeken, ja.
Alles niet in één keer draaiende hebben, ja.
Eerst fouten gemaakt in gebruik, ja.

Allemaal logisch, allemaal een gevolg van iets nieuws.
Ik vind dat met Spotnet en Spotlite, de forummakers en maker(s) van de progs heel allert en tegemoetkomend met al die nieuwe leden is omgegaan en nóg natuurlijk.

Dus forummakers en prog. makers bedankt voor deze kans en mogelijkheid die jullie bieden.

gr. Oita
Gebruikersavatar

Guinan
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 mar 2011, 06:53
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#10

Bericht door Guinan »

100% mee eens!!
Já, het verlies van FTD is ons zeer zwaar gevallen
en
Já, we zijn héél erg blij dat Spotnet er is om ons 'op te vangen'
en
Natúúrlijk heeft Spotnet het nu even moeilijk met die FTD-tsunami - dat zag ik al vantevoren aankomen :D - maar er wordt veel aan gedaan om het te verbeteren, ook de spotters doen hun best om aanpassings-progjes te maken en de oud- spotnetters zijn (op een enkeling na) alleen maar aardig en behulpzaam. (Respect)

Gewoon allemaal een beetje geduld, het went allemaal heus wel!
* Spotnet 1.7.4 * Win 7 SP1 * 64bits * UPC * EWEKA SSL * Newsleecher *
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer