Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

Oude en opgeloste problemen van vorige spotnet versies vind je hier terug.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#31

Bericht door Psion »

kan me volledig vinden in de reacties die hier gepost zijn.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

geej
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:52
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#32

Bericht door geej »

Maar....vergeet 1 ding niet: Spotnet is er al een hele tijd en is niet specifiek gemaakt om FTD te vervangen

Het commentaar op het forum naar het programma is zo onterecht.
Overigens net als naar dit forum, waar je kunt zien hoe druk er hier gewerkt wordt door de diverse Mods. (Respect) Achterelkaar worden discussies gesloten wordt er verwezen, komt er een helpende hand en dan zie ik natuurlijk nog lang niet alles.
(gelukkig maar)

Usenet is opgezet om informatie met elkaar te delen, het doet erg denken aan mijn BBS tijd (nee ik ben niet oud :lol: ) en bestaat al sinds 1979. De binaries kwamen later. Maar dit is een tak van Internet, wat een geheel eigen leven kent eigen normen en gebruiken.
Dat iemand een programma heeft bedacht wat van Usenet kan lezen betekent niet dat daardoor ook de wijze waarop Usenet werkt zal veranderen.

En daarom zal Spotnet nooit zo worden als FTD. Zal er ook alleen maar repressief gemodereerd kunnen worden, wat ik niet fijn vind overigens, (ik blijf daarover drammen) zullen er altijd onvolgroeiden hun wonderlijke meningen geven, zullen er altijd virussen van kwaadwillenden maar ook mooie films zijn.
Usenet IS de samenleving en niet maar een klein stukje waar er voor je gezorgd wordt...

stormvogel
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:59
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#33

Bericht door stormvogel »

JIJ SLAAT DE SPIJKER OP ZN KOP

richman073
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:26
Reputation: 0
Usenet: PowerNews
Internet: Online

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#34

Bericht door richman073 »

brein kan de pot op!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door richman073 op 15 mar 2011, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

geej
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:52
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#35

Bericht door geej »

Ja dat misschien ook wel.
Maar laten we ook niet vergeten, dat Brein op deze wijze de belangen van hen die ze vertegenwoordigen, heel slecht representeren.
Brein houdt zich bezig met een archaisch systeem van protectie. Het was zo handig geweest indien zij zich innovatief op de markt hadden begeven. Een FTD had dan geen kans gehad. Laat staan al die andere sites met nzb's.
Er hadden gelden gegenereerd kunnen worden (nee kapitaal zelfs) voor hen die zij vertegenwoordigen. Indien zij tijdig ingespeeld hadden op de wens om films en muziek te kunnen ophalen van Internet.
Ik vind dat zo onvoorstelbaar onhandig en zo weinig commercieel.

Maar nee, Brein gaat de oorlog in. Zo dom zo gedoemd om te mislukken. Brein heeft nog steeds niet door dat als je ergens iets verbiedt op Internet het ergens anders weer opduikt en weer opduikt en weer...
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#36

Bericht door Tom-tom-club »

Afbeelding
Gebruikersavatar

Guinan
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 mar 2011, 06:53
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#37

Bericht door Guinan »

Het aloude spreekwoord over een gegeven paard dringt zich aan mij op ;)

Overigens, aan de maker -Drazix- en de beheerders/mods van dit forum: :thanks: voor dat 'gegeven paard' !
* Spotnet 1.7.4 * Win 7 SP1 * 64bits * UPC * EWEKA SSL * Newsleecher *
Gebruikersavatar

soluan
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:38
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#38

Bericht door soluan »

ik sluit me bij de reacties aan!!!

persoonlijk vind ik t heerlijk dat ik me weer moet verdiepen in het nieuwsgroepen gebeuren, want was gewoon erg lui en verwend geworden door ftd.
ik zoek zelf op ALLE sites, forums en in de nieuwsgroepen zelf voor de dingen die ik wil, ik wil bv weer gaan spotten, maar ben nu al een dikke week elke info op internet aan t lezen en uitproberen VOOR ik begin vragen te stellen. maar ik denk dat er ook veel mensen zijn die die basis gewoon missen en daardoor in de paniek schieten vaak over dingen die voor spotters, ontwikkelaars enz. basis zijn, zonder zich de moeite te doen van zich echt in de materie te verdiepen.
sommige mensen hebben hier ook geen tijd voor, of kunnen t gewoon niet allemaal bevatten, en die vragen weer vanalles om toch te kunnen downloaden. uiteindelijk is het zo dat de ontwikkelaars en moderatoren het voor deze mensen doen!!! alles wat in de kinderschoenen staat (hoewel spotnet al een groter maatje heeft :goed: ) heeft nu eenmaal nog kinderziektes
(Respect) voor eenieder die zich zo inspant om spotnet en forums draaiende te houden (Respect)
GEWOON MET ZN ALLEN TEGEN BREIN!!! daarom noemt men t een community toch?

Etheboss
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2011, 13:44
Reputation: 0

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#39

Bericht door Etheboss »

Ik ben blij dat ik ook een positief geluid hoor, laten we inderdaad blij zijn dat er nog steeds initiatieven ontstaan zoals spotnet. Jammer dat er toch heel veel vuilnis op gedumpt wordt en dat er mensen onbeschofte reacties plaatsen.
Mijn mening is dat als dit zo doorgaat, en ik hoor veel klachten, dat veel mensen af gaan haken en dit initiatief ten dode is opgeschreven.

Ik ben daarom wel voor moderatoren....

Ik maak meer gebruik van een ander spot programma en daar wordt voornamelijk in de gaten gehouden of mensen zich gedragen. ook wordt er gepeild of de spots kloppen en of er geen dubbele staan.
Mijn ervaring met deze moderatoren is dat ze goed aanspreekbaar zijn en zich niet met de zaken bemoeien zolang het bovenstaande goed gaat.

MVG.
Erik
Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: We verliezen de gedachte waar het eigenlijk om gaat

#40

Bericht door Psion »

We doen ons uiterste best gebruikers zo goed en zo kwaad te helpen.
Echter voor sommige problemen zijn nog geen oplossingen voor handen.
Hopende dat in nieuwe versies deze problemen getackeld zijn.
FTD heeft ook behoorlijk wat ontwikkelfases gehad voordat het uiteindelijk het product was, wat het was voor 1 Maart 2011.
Vergeet niet dat SpotNet ontwikkeld word door een persoon.

Zelf geloof ik in SpotNet en de diverse varianten die er ontwikkeld zijn.
We zijn er nog lange niet, maar met goede wil en positieve support hier op de forums komen we al een heel eind.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer