spotnet met chatfunctie
Moderator: Moderator Team
-
spotnet met chatfunctie
Hai,
omdat vele fora nu het bijltje erbij neergooien, wil ik vragen of er geen chatfunctie in spotnet gebouwd kan worden.
In de chatfunctie kunnen dan kamers gemaakt worden, met de naam van het forum, waartoe je behoorde bv.
Dan zal het gejaag van bepaalde instanties ook afnemen denk ik zo.
Groet
Opper
omdat vele fora nu het bijltje erbij neergooien, wil ik vragen of er geen chatfunctie in spotnet gebouwd kan worden.
In de chatfunctie kunnen dan kamers gemaakt worden, met de naam van het forum, waartoe je behoorde bv.
Dan zal het gejaag van bepaalde instanties ook afnemen denk ik zo.
Groet
Opper
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
-
Re: spotnet met chatfunctie
irc spotnet viewtopic.php?f=1&t=63
Niet helemaal hetzelfde. Mogelijk kan er een knop in Spotnet komen naar het irc kanaal.
Niet helemaal hetzelfde. Mogelijk kan er een knop in Spotnet komen naar het irc kanaal.
-
ik zou hoe wenselijk het ook is voorzichtig zijn met wat er ingebouwd is. Uiteindelijk de doodsteek van FTD geworden.
Proces is begonnen nadat er moeilijk gedaan werd over een NZB zoekmachine. De termen aangemeld werden gebruikt.
gewoon zo simpel mogelijk houden is mijn voorkeur.
Proces is begonnen nadat er moeilijk gedaan werd over een NZB zoekmachine. De termen aangemeld werden gebruikt.
-
Ben ik het helemaal mee eens. Gebruik Spotnet alleen maar voor het plaatsen en zoeken van spots, en verder niets.bamisalami schreef:ik zou hoe wenselijk het ook is voorzichtig zijn met wat er ingebouwd is. Uiteindelijk de doodsteek van FTD geworden.